سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 64890
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم عنوان کرد؛

ضرورت خرید کالای باکیفیت ایرانی توسط دستگاه‌های دولتی قم

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر اهمیت استفاده از کالای باکیفیت ایرانی گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در تهیه کالاهای مورد نیاز خود محصولات داخلی را در اولویت قرار دهند.
ضرورت خرید کالای باکیفیت ایرانی توسط دستگاه‌های دولتی قم
ضرورت خرید کالای باکیفیت ایرانی توسط دستگاه‌های دولتی قم
استاندار قم عنوان کرد؛
ضرورت خرید کالای باکیفیت ایرانی توسط دستگاه‌های دولتی قم

سید مهدی صادقی استاندار قم
 استاندار قم با تأکید بر اهمیت استفاده از کالای باکیفیت ایرانی گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در تهیه کالاهای مورد نیاز خود محصولات داخلی را در اولویت قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم،‌ سید مهدی صادقی در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم طی سخنانی با اشاره به اهتمام آبفای قم در زمینه خرید کالاهای تولید داخل گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز خود محصولات داخلی را در اولویت قرار دهند.

استاندار قم بحث مدیریت منابع آب در شرایط کم آبی را دارای اهمیت ویژه دانست و افزود: بهره وری در استفاده از منابع نیازمند عزم عمومی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز در سال‌های اخیر ارائه کرد.

علی‌جان صادق‌پور بیان داشت: طی دو سال اخیر با استفاده از ظرفیت بانک توسعه اسلامی،‌ ۲۰۰ کیلومتر توسعه شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب داشته‌ایم.

وی افزود: با هزینه کرد حدود ۱۵ میلیارد ریالی توانستیم رینگ غربی و شرقی آب قم را که حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده بود به بهره برداری برسانیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه اجرای طرح حامیان آب توسط این شرکت با همکاری بعضی دستگاه‌های اجرایی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این طرح به ۶ هزار نفر آموزش‌های لازم ارائه شده است.

وی افزود: در بحث استفاده از آب خاکستری در آپارتمان‌های مسکونی نیز با مشارکت شهرداری قم مطالعات اولیه انجام شده است و در آینده نزدیک برای اجرایی نمودن این طرح گام عملیاتی برداشته خواهد شد.

صادق‌پور ادامه داد: در زمینه استفاده از پساب جهت آبیاری فضای سبز تسهیلات ویژه‌ای از سوی آبفای قم ارائه می‌شود که تاکنون در بعضی مراکز از جمله دانشگاه قم توافق اولیه صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت کاهش دو درصدی هدر رفت آب افزود: اجرای شبکه فاضلاب شهرک قدس و نیز تصفیه خانه شهرک پردیسان با ظرفیت ۶۰۰ متر مکعب در شبانه روز از اقدامات شاخص آبفای قم بوده است.

کد خبر/138
https://qomnews.ir/vdcgz793.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما