چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 64913
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 32 اسكواش‌باز

برترين‌هاي جام رمضان اسكواش بانوان قم معرفي شدند

قم نيوز : چهره نفرات اول تا سوم پيكارهاي اسكواش جام رمضان بانوان استان قم با پايان رقابت اسكواش‌بازان سه رده سني مشخص شد.
برترين‌هاي جام رمضان اسكواش بانوان قم معرفي شدند
برترين‌هاي جام رمضان اسكواش بانوان قم معرفي شدند
به گزارش قم نيوز مسابقات جام رمضان اسکواش بانوان استان قم با حضور تعداد ۳۲ اسکواش‌باز در سه رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال و رده سنی آزاد به میزبانی سالن بین‌المللی اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم به انجام رسید و  برترین‌های خود را شناخت.

رقابت‌های تیمی نیز در رده نونهالان در سه گروه چهار نفری و در رده سنی بزرگسالان در چهار گروه پنج نفری برگزار شد، در حالی که پایان پیکارهای رده سنی زیر 11 سال با قهرمانی زهرا اسداللهی همراه بود و نازنین‌زهرا سروری به همراه فائقه ایرانی دوم و سوم شدند.

در مسابقات رده سنی کمتر از ۱۳ سال رقابت‌های اسکواش جام رمضان دختران قم نیز ثنا بویانی در دیدار نهایی از سد فاطمه سعادتی عبور کرد و قهرمان شد، ضمن اینکه شیدا وفایی در این رده سنی رتبه سوم را کسب کرد و به اتفاق دیگر نفرات برتر این وزن تجلیل شد.

رقابت‌های جام رمضان اسکواش قم در رده سنی بزرگسالان نیز پیگیری شد و ماندانا باقری به همراه فاطمه نریمانی در این رده فینالیست شدند، فینالی که در آن باقری به پیروزی رسید و قهرمان شد، نریمانی در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم به یگانه قریبی اختصاص یافت.

در بخش تیمی مسابقات اسکواش جام رمضان بانوان استان قم نیز عنوان برتر به تیم فاطمه نریمانی، نیره حسینی، الهه حسینی، شیرین عسگری و فاطمه‌زهرا سروری تعلق گرفت و در مراسم پایانی با حضور احمد مولوی رئیس هیأت اسکواش استان قم از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.

این رقابت‌ها در حالی به انجام رسید که هیأت اسکواش استان قم در آستانه تغییر و تحول قرار دارد، زیرا دوره چهار ساله ریاست احمد مولوی در این هیأت ورزشی به پایان رسیده و به زودی با برگزاری مجمع انتخابات، رئیس جدید این هیأت ورزشی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcc1oqe.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما