پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 64927
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت كاراته استان قم خبر داد

4 كاراته‌كاي قمي در اردوي تيم ملي نونهالان ايران

قم نيوز : دبير هیأت كاراته استان قم از حضور چهار كاراته‌كاي مستعد و آينده‌دار قمي در اردوي آماده‌سازي تيم ملي كاراته نونهالان ايران خبر داد.
4 كاراته‌كاي قمي در اردوي تيم ملي نونهالان ايران
4 كاراته‌كاي قمي در اردوي تيم ملي نونهالان ايران
به گزارش قم نيوز سعید برخوردار امروز اظهار کرد: حضور چهار کاراته‌کای قمی در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کاراته نونهالان ایران نشان از وجود استعدادهای سرشار این رشته در قم و اقدامات بسیار خوب توسط مربیان سازنده این رشته است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، در این مرحله از اردو یک دوره مسابقه انتخابی بین نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی برگزار خواهد شد تا بهترین‌ها برای حضور در مراحل بهدی تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته نونهالان برگزیده شوند.

دبیر هیأت کاراته استان قم بیان کرد: بر این اساس ثبت‌نام و وزن کشی نفرات دعوت شده از ساعت هشت صبح انجام می‌شود و رقابت کاراته‌کاهای حاضر در این انتخابی از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد، ضمن اینکه در پایان نفرات منتخب به همراه مدال‌آوران مسابقات کشوری وارد اردو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی نونهالان از ۲۹ خرداد تا روز دوم تیرماه به میزبانی هیأت کاراته استان خراسان‌رضوی تشکیل می‌شود، بیان کرد: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی از استان قم شاگردان دو تن از بهترین مربیان این رشته یعنی استاد مجید عبدالحسینی و محمد نجفی هستند.

برخوردار خاطرنشان کرد: مهدی محمدی از شاگردان استاد محمد نجفی به همراه رضا دهقان، متین اسماعیلی و محمدمهدی پارسامعین از شاگردان استاد مجید عبدالحسینی کاراته‌کاهای قمی دعوت شده به این مرحهل از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته نونهالان ایران محسوب می‌شوند.

وی در پایان اظهار کرد: روند پرورش استعدادها و نخبه‌های کاراته در قم همچنان با پویایی باشگاه‌های این رشته در جریان است و علاقمندان به این رشته به ویژه در رده‌های سنی پایه زیر نظر مربیان مجرب، با دانش و کاردان کاراته قم مدارج پیشرفت و ترقی را سپری می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqwn-.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما