شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 64979
منبع : روابط عمومی شهرداری قم

قدردانی شهردار قم از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

قم نيوز : دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم در پیامی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
قدردانی شهردار قم از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
قدردانی شهردار قم از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی از حضور پرشور، دشمن‌شکن و انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خصوصا مردم ولایتمدار قم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد به شرح زیر است:
«إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَيَبْغُونَ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ ۚ أُولَٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ»
تنها راه مؤاخذه بر آنهايي است که به مردم ظلم کنند و در زمين به ناحق شرارت انگيزند، بر آنها (در دنيا انتقام و در آخرت) عذاب دردناک است. (آیه 42 سوره الشوری)

روز قدس، روز اسلام و روز تظلم‌خواهی از مستکبرین و زورگویان عالم است. روزی که با تدبیر رهبر فرزانه و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) برای قراری بزرگ علیه صهیونیست‌ غاصب شکل گرفت و امروز پس از قریب به 40 سال از پیروزی انقلاب، مردم پرشورتر از همیشه صحنه‌ساز این اجتماع بزرگ جهانی هستند.
رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی، روز به روز در حال پیشروی بود تا جایی که تدبیر امام راحل(ره) حرکتی جهانی و اسلامی را علیه آن آغاز کرد و امروز شاهدیم که بیش از هر زمانی به وعده مقام معظم رهبری بر قریب الوقوع بودن نابودی این رژیم منحوس و جعلی نزدیک می‌شویم.
انقلاب اسلامی و ملت بزرگ، بیدار، ظلم‌ستیز و آگاه ایران همواره در دفاع از مظلومان جهان پیشگام بوده‌اند و حضور پرشور هرساله‌شان در گردهمایی آزادی‌خواهان جهان برای حمایت از فلسطین و قدس مظلوم، گامی بلند در مسیر تضعیف پایه‌های سست و لرزان رژیم صهیونیستی است و امسال نیز این حضور همچون سال‌های گذشته دشمن‌شکن و مثال‌زدنی بود.
اینجانب ضمن تقدیر از حضور حماسه‌ساز، بی‌نظیر و پرشور و مثال‌زدنی ملت ظلم‌ستیز، بیدار و آگاه ایران اسلامی، خصوصا مردم ولایتمدار، پیشرو و انقلابی قم مقدس در راهپیمایی روز جهانی قدس، از خداوند متعال آزادی قدس شریف و نابودی ظالمان و مستکبران جهان و در راس آنها آمریکا و صهیونیست جنایتکار را خواهانم.

                                                                      دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد
                                                                                   شهردار قم

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdceoo8p.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما