يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 65046
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم خواستار شد

مدیران سلیقه ای عمل نکنند/ ارتقاء رتبه استان قم در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: این استان در سال جاری، نه تنها باید رتبه خودش را در پرداخت تسهیلات به بخش تولید حفظ کند، بلکه باید این رتبه را ارتقا بدهد.
ارتقاء رتبه استان قم در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی/مدیران سلیقه ای عمل نکنند
ارتقاء رتبه استان قم در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی/مدیران سلیقه ای عمل نکنند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات این طرح در بخش صنعت به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم و رتبه استان قم در این بخش تک رقمی شد.

وی ادامه داد: مدیران باید در مباحث در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم مشارکت داشته و این مباحث به تصمیم گیری درست منجر می‌شود، یکی از مشکلات در استان، سلیقه ای عمل کردن مدیران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: برخی از بانک‌های استان به ضوابط و دستورالعمل‌های بانک مرکزی عمل نمی‌کنند، اشتغالی بدون تولید به وجود نمی‌آید، هدف اجرای طرح رونق تولید، تثبیت و ایجاد اشتغال جدید در واحدهای تولیدی است.

غضنفری با اشاره به لزوم یکسان شدن وضعیت پرداخت تسهیلات طرح‌های اشتغالزایی استان قم اظهار کرد: باید این طرح‌ها، یکپارچه اجرا شوند و یک نواختی و هماهنگی در سیاست گذاری در این طرح‌ها را باید در نظر گرفت.

وی ادامه داد: این ظرفیت و پتانسیل در استان برای رسیدن به رتبه تک رقمی در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال 97 همچون سال گذشته وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: این استان در سال جاری، نه تنها باید رتبه خودش در پرداخت تسهیلات به بخش تولید را حفظ کند، بلکه باید این رتبه را ارتقاء بدهد، مجموعه بانکی باید خودش را جزئی از پیکره نظام بدانند و بانک‌ها باید منابع خودشان را برای گردش در امور مختلف اختصاص بدهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaiwni.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما