دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : 65071
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي دوچرخه‌سواري قم / درخشش قمي‌ها در كوهستان ايران

قم نيوز : رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم از معرفي برترين‌هاي مسابقات دوچرخه‌سواري قم و درخشش ركاب‌زنان قمي در مسابقات كوهستان ايران خبر داد.
معرفي برترين‌هاي دوچرخه‌سواري قم / درخشش قمي‌ها در كوهستان ايران
معرفي برترين‌هاي دوچرخه‌سواري قم / درخشش قمي‌ها در كوهستان ايران
به گزاش قم نیوز محمدکاظم حججی امروز اظهار کرد: پیکارهای قهرمانی دوچرخه‌سواری قم در رشته رشته BMX ماده Free Style با حضور رکاب‌زنان این رشته در پیست بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با شعار دوری از قلیان برای سلامتی قلب در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و در رده سنی جوانان محمدحسین جندقی با عملکردی بهتر نسبت به دیگر رقبا قهرمان شد، ضمن اینکه مقام‌های دوم و سوم به ترتیب به امیرعلی بنی‌رضی و محمدمهدی نجفی تعلق گرفت.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم با ابراز رضایت از سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها، به برترین‌های رده سنی بزرگسالان اشاره و عنوان کرد: عنوان قهرمانی این رده  به سیدمحسن سیدعلیزاده رسید، علی عابدینی نایب‌قهرمان شد و سیدهادی هاشمی مقام سوم را کسب کرد.

وی سپس به برگزاری مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری قم اشاره و خاطرنشان کرد: نخستین مسابقه از آغاز دوره جدید لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم در رشته کوهستان پیش از ماه مبارک رمضان با عنوان جام شهید مدافع حرم محمدمهدی لطفی‌نیاسر در بوستان جوان برگزار شد.

حججی سپس به درخشش رکاب‌زنان قمی در مسابقات کوهستان دوچرخه‌سواری کشور اشاره و عنوان کرد: دومین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کوهستان ایران در رده سنی جوانان به میزبانی شهرستان بروجن استان چهار محال و بختیاری به انجام رسید و نمایندگان قم دو رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقه رشته کراس‌کانتری دومین مرحله لیگ کوهستان ایران، محمدحسین اسکندری از تیم هیات دوچرخه‌سواری قم روی سکوی نخست جای گرفت، دیگر رکاب‌زن قم یعنی سیدمحمدجعفر مروج به مقام نایب‌قهرمانی رسید و علیرضا جباری از تیم شهر بهشت مشهد سوم شد، در حالی که 22 رکاب‌زن در قالب 10 تیم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizuaq.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما