پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 65185
منبع : خبرگزاری تسنیم

دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم تحصیل می‌کنند

قم نيوز : رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم گفت: ۷۰۰ دانشجو در رشته‌های مختلف دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های هنری به تحصیل می‌پردازند.
دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم تحصیل می‌کنند
دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم تحصیل می‌کنند
به گزارش قم نیوز سید مرتضی اسماعیلی طبا در حاشیه ضیافت افطاری اساتید دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر  اظهار داشت: دانشگاه علمی کابردی از محیط‌های دانشگاهی است که رشته‌های آن با مأموریت‌های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مطابقت دارد.

وی افزود: پس از 13 سال از فعالیت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم حدود 3 هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند‌ که در حرفه ای که مرتبط به رشته تحصیلی‌شان بود مشغول به کار هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم تصریح کرد: اساتید دانشگاه مرکز فرهنگ و هنر استان از چهره‌های فرهنگی و هنری پیشکسوت استان هستند.

اسماعیلی طبا بیان کرد: در شرایطی که دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها پس از اخذ مدرک با بیکاری مواجه می‌شوند اما دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی متناسبت با رشته تحصیلی خود مشغول به کار می‌شوند.

وی عنوان کرد: رشته‌هایی که دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر دارد بر اساس آمایش فرهنگی سرزمین انتخاب شده و براساس نیازهای 10 ساله استان و افق 1404 انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم خاطرنشان کرد: 700 دانشجو در رشته‌های مختلف دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 500 دانشجو در رشته‌های هنری به تحصیل می‌پردازند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcenz8p.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما