جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۸
کد مطلب : 65216
منبع : خبرگزاری تسنیم

عید فطر تجلی وحدت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری استکبار جهانی تلاش می‌کند مسلمانان را استعمار فکری کند،گفت: هنگامی که مسلمانان عید می‌گیرند می‌توانند یکپارچگی در جامعه اسلامی ایجاد کرده و با پایبندی به ارزش‌های اسلامی و الهی در برابر زورگویی‌ها ایستادگی کنند.
عید فطر تجلی وحدت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار است
عید فطر تجلی وحدت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار است
به گزارش قم نیوز آیت الله محمود عبداللهی اظهار داشت: ماه رمضان ماه ضیافت الهی است و آنچه که مسلمانان از آن بهره مند شدند ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه رحمت‌های الهی در ماه رمضان تجلی پیدا می‌کند، افزود: ماه رمضان روزی است که مسلمانان خوشحال هستند که وارد این مهمانی شدند و به دستورات الهی عمل کرده و با روزه گرفتن و دعا و نماز به وظیفه خود عمل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسلمانان امید دارند که خداوند در عید فطر این پذیرایی را تجلی دهد و باید توجه داشت که در این حال مغرور نشویم و نگرانی داشته باشیم که مبادا با کوتاهی سبب مشکلات شویم و اگر نگرانی و توجه داشته باشیم رحمت الهی بیشتر می‌شود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: عید فطر عید مشترک همه کشورهای اسلامی است و شاخصی برای وحدت ملت‌های اسلامی است و مسلمانان و امت واحده در این روز مهم جشن می‌گیرند و جزء شعائر الهی است.

وی با اشاره به آثار و برکات عید سعید فطر تصریح کرد: در این روز بزرگ همه مسلمانان گرد هم جمع می‌شوند و می‌توانند از این یکپارچگی آثار مثبت فردی و اجتماعی داشته باشند و ملت‌های مسلمان القا می‌کنند که می‌توانند یک دل در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.

آیت الله عبداللهی با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش می‌کند مسلمانان را استعمار فکری کرده و جامعه را به هوا و هوس مشغول کند، اظهار داشت: هنگامی که مسلمانان عید می‌گیرند می‌توانند یکپارچگی در جامعه اسلامی ایجاد کرده و با پایبندی به ارزش‌های اسلامی و الهی در برابر زورگویی‌ها ایستادگی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید توجه شود که آنچه در ماه رضمان وجود داشت به فراموشی سپرده نشود و پرونده این امور نباید بسته شود، تلاوت آیات قرآنی ادامه داشته باشد و حضور در مساجد و اجتماع در مساجد باید همانند ماه رمضان دنبال شود.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: در ارتباط با ایتام و نیازمندان که در ماه رمضان توفیق شده بود که به آن‌ها کمک می‌شد باید پس از رمضان این کمک‌ها تداوم داشته باشد و تلاوت و آموزش قرآن و فعالیت در مساجد همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjm8em.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما