جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 65217
منبع : خبرگزاری تسنیم

عید سعید فطر عامل وحدت و صمیمیت ملت‌های مسلمان می‌شود

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عید فطر روز شادی امت اسلامی است،گفت:عید سعید فطر عامل وحدت و صمیمیت مسلمانان خواهد بود و جایگاه معنوی ویژه ای دارد.
عید سعید فطر عامل وحدت و صمیمیت ملت‌های مسلمان می‌شود
عید سعید فطر عامل وحدت و صمیمیت ملت‌های مسلمان می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت الله علی اسلامی  با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: برخی از اعیاد نزد مسلمانان دارای اهمیت بسیار زیادی است که از اصول برجسته دین اسلام برخوردار است که شامل عید فطر و غدیر و قربان می‌شود.

وی افزود: عید فطر از اعیادی است که در جامعه اسلامی ریشه سنگینی دارد و در اعماق تاریخ مسلمانان به آن توجه ویژه ای داشتند و اهمیت زیادی برای آن قائل هستند و به عنوان یک برکت آسمانی به آن نگاه می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عید فطر روز شادی امت اسلامی است، بیان کرد: عید سعید فطر عامل وحدت و صمیمیت مسلمانان خواهد بود و جایگاه معنوی ویژه ای دارد، در ساعات مربوط به عید فطر خداوند به روزه داران به دلیل روزه داری خلعت می‌دهد.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: اگر چنانچه نماز عید فطر را مشاهده کنیم متوجه می‌شویم که دارای معنویت و ارزش بی نظیری است و مسلمانان باید برای وحدت از عید فطر استفاده کنند واگر این حالت برای مسلمانان زنده بماند بسیاری از گناهان و لغزش‌ها از جامعه اسلامی فاصله می‌گیرید.

آیت الله اسلامی با تاکید بر اهمیت وحدت مسلمانان در دین اسلام خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با وحدت ویکپارچگی و به دور اختلاف علیه استکبار جهانی و انگلیس و آمریکا ورژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdca0uni.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما