يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 6527
بروش:

پیروزی دلچسبی را مقابل مس کرمان کسب می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی سختی در برابر تیم فوتبال مس کرمان در پیش داریم اما با جدیت به دنبال کسب پیروزی خانگی و سه امتیاز هستیم.
پیروزی دلچسبی را مقابل مس کرمان کسب می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، رسول بروش اظهار کرد: تمام بازیکنان ما در این دیدار تلاش می‌کنند تا با ارائه نمایشی قابل قبول به سیزدهمین پیروزی این فصل دست یافته و تساوی در دیدارهای قبل برابر تیم‌ نفت آبادان، نفت تهران و داماش را جبران کنند.

وی با تاکید بر اینکه این تیم مقابل مس کرمان به دنبال کسب سیزدهمین سه امتیاز این فصل است تصریح کرد: در این بازی به هیچ چیز به جز سه امتیاز فکر نمی‌کنیم و امیدوارم بتوانیم برابر حریف خود که از تیم‌های قوی و خوب این فصل است، نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: هرگز قصد نداریم به تساوی در این هفته‌ها عادت کنیم، ضمن اینکه هواداران نیز از ما انتظار دارند در مسابقه حساس امروز مقابل مس کرمان بازی درگیرانه و قدرتمندی ارائه کرده و صعود به لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنیم.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم برای تثبیت موقعیت مناسب خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به کسب بردی دیگر در رقابت‌های این فصل نیاز دارد تا بازیکنان با روحیه مناسب‌تری در آخرین بازی فصل به مصاف سپاسی شیراز بروند.

بروش در مورد تساوی هفته گذشته تیم صبا در مصاف با تیم فوتبال داماش گیلان تاکید کرد: در مجموع بازی خوبی ارائه کردیم و هر‌ چند نتوانستیم از موقعیت‌های خوب گلزنی خود به خوبی بهره‌برداری کنیم اما اشتباه هم نکردیم و امتیاز ارزشمندی گرفتیم.

وی افزود: بازیکنان ما در طول یک هفته گذشته زیر نظر کادر فنی تیم، تمرینات خوب و منظمی برگزار کرده‌اند و با مرور تاکتیک‌هایی که مربیان در نظر گرفته بودند، از هر نظر برای مسابقه امروز در هفته ما قبل پایانی دور برگشت لیگ برتر برابر تیم مس کرمان آماده‌اند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در این مسابقه به حمایت تماشاگران خونگرم قمی نیاز مبرم داریم و امیدوارم حضور آنها در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم سبب افزایش روحیه بازیکنان ما شده و در نهایت به کسب پیروزی در این مسابقه حساس ختم شود.

وی تصریح کرد: در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کار بسیار سختی در پیش داشتیم که خوشبختانه از ۳۲ هفته آن سربلند بیرون آمدیم و امتیازات خوبی کسب کردیم، ضمن اینکه تمرینات آماده‌سازی خوبی انجام داده‌ایم و کاملا آماده‌ایم که این بازی را ببریم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.5b0urhbsziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما