جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : 65451
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خبر داد

معرفی کالاهای ایرانی و استانی در شبکه نور

قم نيوز : مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: کالاهای با کیفیت در برنامه‌های مختلف مانند انیمیشن، گفت‌وگو و گزارش خبری معرفی می‌شود تا به این وسیله حمایت از کالای ایرانی و استانی صورت گیرد.
معرفی کالاهای ایرانی و استانی در شبکه نور
معرفی کالاهای ایرانی و استانی در شبکه نور
حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر امروز با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان اظهار کرد: بیش از یک ساعت برنامه زنده در لحظات سحر ماه رمضان از شبکه سحر آذری از حرم حضرت معصومه(س) پخش شد که مورد استقبال مخاطبان خارج کشور واقع شد.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی قرائت قرآن از سوی کودکان صورت گرفت و افراد قرائت قرآن را ضبط و برای کانال مداد رنگی ارسال می‌کردند که قرائت قرآن‌ها در هر روز به شهدا هدیه می‌شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به برنامه‌های تابستان و دیگر ایام سال گفت: برنامه مداد رنگی از جمله برنامه‌های حوزه کودک است و همچنین برنامه بادبادک برای خردسالان طراحی شده است که از خردسالان در اجرای این برنامه استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون تلاش می‌شود در قالب برنامه «در استان» به بخش‌های مختلف استان مراجعه و مسائل و مشکلات آنها منعکس شود که این مسئله در بازگشت امکانات به بخش‌ها و روستاها تأثیرگذار است.

لطفی نیاسر به فرهنگ کتابخوانی به عنوان دغدغه دیگر اشاره کرد و گفت: با ظهور شبکه‌های اجتماعی مطالعه صفحات وب نیز کاهش پیدا کرده و کسی رغبتی به مطالعه یک صفحه سایت یا کتاب ندارد بنابراین برنامه کوچه سار انقلاب با معرفی کتب مربوط به انقلاب درصدد ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی کمبود شناخت نسبت به نقاط گردشگری را یکی از آسیب‌ها در قم ذکر کرد و افزود: بسیاری از مردم قم برای تفریح به خارج از استان می‌روند در حالی که در نزدیکی قم بهترین امکانات برای تفریح است بنابراین معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی استان قم در برنامه پلاک 16 صورت می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: در برنامه‌های مختلف مانند انیمیشن، گفت‌وگو و گزارش خبری کالاهای با کیفیت معرفی می‌شود تا به این وسیله حمایت از کالای ایرانی و استانی صورت گیرد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdca6yni.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما