شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 65467
منبع : خبرگزاری مهر
به دلیل آسیب دیدگی؛

بانوی ملی پوش قمی شانس حضور در بازی‌های آسیایی را از دست داد

قم نيوز : «پریسا حیدری» بانوی ملی پوش قمی در رشته جوجیتسو به دلیل آسیب دیدگی شانس حضور در بازی‌های آسیایی را از دست داد.
بانوی ملی پوش قمی شانس حضور در بازی‌های آسیایی را از دست داد
بانوی ملی پوش قمی شانس حضور در بازی‌های آسیایی را از دست داد
به گزارش قم نیوز پریسا حیدری دختر ملی پوش قمی در تیم ملی جوجیتسوی بانوان ایران که مدتی پیش زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده بود به طور رسمی حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را از دست داد.

حیدری که در جریان تمرینات تیم ملی جوجیتسو آسیب دیده بود در صورت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اولین بانوی قمی لقب می‌گرفت که توانسته است به بازی‌های آسیایی راه پیدا کند اما یک آسیب دیدگی بی موقع این شانس را از وی و ورزش استان قم گرفت.

پریسا حیدری پس از جراحی زانوی خود ابراز امیدواری کرده بود با سرعت بخشیدن به طی دوره نقاهت بتواند پیش از موعد مقرر برای ریکاوری، به تمرین باز گردد و تا پیش از پایان تیرماه توانایی تمرین در تیم ملی را پیدا کند.

با این وجود، بررسی پزشکی نشان داد حیدری قادر به تمرین نخواهد بود.

پریسا حیدری در گفتگو با مهر تأیید کرد که از حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا که اواخر مرداد برگزار می‌شود ناامید شده است و پزشکان به وی گفته‌اند که او حداقل تا آبان ماه نمی‌تواند به میادین باز گردد.

این در حالی است که بانوی رزمی کار قمی، عضو فیکس تیم ملی در دسته وزنی خود در جاکارتا به شمار می‌رفت. پریسا حیدری همچنین برجسته‌ترین ووشوکار زن در استان قم است که سال گذشته همراه با تیم پیام نور ایذه نایب قهرمان لیگ برتر ووشوی زنان ایران شد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqkn-.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما