سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 65580
منبع : خبرگزاری ايرنا

حضور 5 ورزشکار قمی در مسابقات پاراآسیایی

قم نيوز : دبیرهیات جانبازان و معلولان قم گفت: تاکنون حضور پنج بازیکن از این استان در رشته های مختلف ورزشی در رقابت های پارا آسیایی که از آخر مردادماه سال جاری در جاکارتای اندونزی آغاز خواهد شد، قطعی شده است.
حضور 5 ورزشکار قمی در مسابقات پاراآسیایی
حضور 5 ورزشکار قمی در مسابقات پاراآسیایی
به گزارش قم نیوز محمود شریفی روز سه شنبه خاطرنشان کرد: رضا عیوضی و محمد محمد نژاد در رشته والیبال نشسته، محمد رضا شعبانی و محمد گلستانی در بسکتبال با ولیچر و مهدی جمالی در رشته فوتبال هفت نفره، راهی مسابقات آسیایی جاکارتا خواهند شد.

وی ادامه داد: محمد محمد نژاد و محمد گلستانی در مسابقات پاراالمپیک 2016 بسیار خوش درخشیدند و امید است در مسابقات آسیایی نیز شاهد درخشش بازیکنان قمی در رشته های مختلف باشیم.

وی بااشاره به تشکیل ستاد حمایت از ملی پوشان دراستان قم گفت: بعد از تشکیل این ستاد این ورزشکاران برای حضور در اردوهای تیم ملی از نظر مالی حمایت می شوند و به هر کدام برای هر بار حضور در اردوی تیم ملی مبلغ 10میلیون ریال پرداخت می شود.

شریفی بیان داشت: استعدادهای خوبی در رشته جانبازان و معلولان استان وجود دارد که بسیاری از آنها شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و امید است با تامین بسترهای لازم و تجهیز امکانات ورزشی استان، بتوانیم زمینه حضور آنها را در رقابت های ملی و فراملی فراهم کنیم.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2018 از 28 مرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه در کشور اندونزی برگزار خواهد شد و تیم های ملی ایران در رشته های مختلف در این مسابقات حضور دارند.

دردوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد، حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته و محمد محمدنژاد نیز در بسکتبال با ویلچر از شهر قم در آن رقابت ها حضور داشتند.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcdzk09.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما