چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 65646
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خواستار شد

برگزاری جشن های دهه کرامت در بوستان علوی و کوه خضر

قم نيوز : معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم یشنهاد کرد در دهه کرامت، جشن‌هایی در فضاهای باز شهر قم همچون بوستان علوی و کوه خضر برگزار شود.
برگزاری جشن های دهه کرامت در بوستان علوی و کوه خضر
برگزاری جشن های دهه کرامت در بوستان علوی و کوه خضر
به گزارش قم نیوز امیرحسین علیمردانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان قم در دهه کرامت اظهار کرد: در روز میلاد حضرت معصومه(س)، اعزام 40 تن از سالمندان را توسط داوطلبان این جمعیت خواهیم داشت، همچنین جشن میلاد حضرت معصومه(س) در خانه‌های هلال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اعزام کاروان سلامت را در ایام دهه کرامت با حضور پزشکان و پرستاران به روستاهای محروم استان قم خواهیم داشت، همچنین در این دهه شاهد اهدای جهیزیه به تعدادی از زوج‌های جوان در استان خواهیم بود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: انجمن بانوان خیراندیش در دهه کرامت در این جمعیت افتتاح می‌شود، همچنین برنامه‌های ترویج سیره حضرت معصومه(س) را توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در این دهه خواهیم داشت.

علیمردانی بیماران صعب العلاج را زیرپوشش جمعیت هلال احمر استان قم دانست و تصریح کرد: بسته‌های کمک توسط جمعیت هلال احمر استان قم در دهه کرامت به بیماران اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف احمدی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم اظهار کرد: در 22 بقعه متبرکه با حضور 30 مبلغ و 10 مشاور برنامه‌های ویژه ای را در این دهه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مبلغان سازمان اوقاف در زندان‌های استان قم حضور دارند و این مساله برکات زیادی را به دنبال داشته است، همچنین در آستانه عید نوروز شاهد آزادی برخی از این زندانیان با استفاده از منابع موقوفات بودیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: روز پنجم ذی العقده روز امامزادگان است و همایش امامزادگان استان با محوریت امامزاده موسی مبرقع به صورت استانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم که در دهه کرامت، جشن‌هایی در این ایام در فضاهای باز شهر قم همچون بوستان علوی و کوه خضر برگزار شود، برگزاری چنین جشن‌هایی با استقبال مردم روبه رو می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3393.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما