پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 65666
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم:

قم مرکز فرماندهی فرهنگی ندارد

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم با بیان اینکه شهر قم از فقدان یک مرکز فرماندهی فرهنگی رنج می برد، عملکرد جزیره ای دستگاه ها را نتیجه این مسئله دانست.
قم مرکز فرماندهی فرهنگی ندارد
قم مرکز فرماندهی فرهنگی ندارد
به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد چهارشنبه شب در میزگرد رسانه‌ای شهر و شادی که در سالن جلسات خانه مطبوعات استان قم برگزار شد، اظهار کرد: قم مرکز فرماندهی فرهنگی ندارد بنابراین هر دستگاه به صورت جزیره‌ای تصمیم گرفته و اجرا می‌کند که این امر نتیجه‌ای به همراه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس زیرساخت‌ها باید عمل شود و نخستین کار کوه خضر نبی بود. پیش از ساخته شدن باید نیازها در نظر گرفته شود و بر اساس نیازها ساختمان‌سازی صورت گیرد تا بی‌مورد هزینه نشود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم یادآور شد: در نظر است بودجه‌هایی برای تخریب بافت فرسوده و احداث فضای ورزشی و بوستان جذب شود.

وی با اشاره به اهمیت مسجد گفت: مساجد در واقع یکی از مکان‌هایی است که تعریف خاص خود را دارد و مردم برای مشکلات به این مکان مراجعه می‌کنند و پیشنهاد داده  شده در برخی مساجد خانه کودک راه اندازی شود تا در هنگام نماز والدین کودک خود را به مربی سپرده و به اقامه نماز بپردازند.

مالکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در نظر داریم در بوستان نجمه مکان ورزشی برای بانوان احداث شود و اکنون ورزش همگانی بانوان در بسیاری از پارک‌ها و همایش‌هایی ویژه بانوان برگزار می‌شود .‌

وی با بیان اینکه در بحث ورزش و کارهای فرهنگی نگاه ویژه وجود دارد گفت: نزدیک به 40 میلیون تومان وسائل ورزشی به آموزش و پرورش اهدا شد تا بین مدارس توزیع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم یادآور شد: شهربازی معارفی برای مؤسسه تبیان با نگاه احکام دینی و فرهنگ شهروندی در دستور کار است و شهربازی شاهد مشکل حقوقی داشت و اکنون مشکل آن برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث باغ پروندگان نگاه توریستی به قم است تا مدت اقامت در این شهر افزایش پیدا کند و گردش اقتصادی داشته باشد.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdciqqaq.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما