پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 65679
منبع : روابط عمومی شهرداری قم

پیام شهردار قم به مناسبت روز قوه قضائیه

قم نيوز : شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و روز قوه قضائیه را گرامی داشت.
پیام شهردار قم به مناسبت روز قوه قضائیه
پیام شهردار قم به مناسبت روز قوه قضائیه
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه معمار بزرگ دستگاه قضایی آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش و روز قوه قضاییه را گرامی داشت.

در پیام شهردار قم آمده است:

هفتم تیرماه، سالروز فاجعه دردناک انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي و شهادت معمار دستگاه قضائی کشور آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، یادآور وظیفه حساس این نهاد با عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برقراری عدل و قسط در جامعه و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن بر زحمات تلاش‌گران این عرصه خدمت است.

امروز نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری با بالندگی و رشد و شکوفایی، گام در عرصه حساسی گزارده که دشمنان تلاش دارند با ضربه زدن بر بدنه نهادهای حساس و پایه‌ای نظام و از طرف دیگر بدبین کردن مردم به خادمان نظام، پایه‌های استوار این نظام الهی را متزلزل سازند.

قوه قضائیه در طول سالیان باشکوه نظام اسلامی، همواره با راهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و در دوران ریاست مسئولان مختلف، گام‌هایی اساسی در مسیر برقراری عدالت و احقاق حقوق مظلومان و ستم‌دیدگان در جامعه برداشته است و امید است این مسیر شکوفا بیش از با اقتدار و سربلندی ادامه یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، هفته قوه قضائيه را به همه سکانداران کشتي پر تلاطم ترازوي عدالت تبريک عرض نموده، با درود به روح پاک شهدای هفتم تیر، از خداوند متعال برای تمام تلاش‌گران این عرصه توفیق روزافزون خواهانم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccoeqe.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما