پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 65684
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاري نخستين دوره ليگ ورزش‌هاي رزمي در قم

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از برگزاري نخستين دوره مسابقات ليگ ورزش‌هاي رزمي توسط اين هیأت ورزشي خبر داد.
برگزاري نخستين دوره ليگ ورزش‌هاي رزمي در قم
برگزاري نخستين دوره ليگ ورزش‌هاي رزمي در قم
به گزارش قم نیوز علی یزدی اظهار کرد: برای چهار سال پیش‌روی هیأت ورزش‌های رزمی برنامه‌های متنوع در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزش و فرهنگی پیش‌بینی کرده‌ایم و برای تک تک این ماموریت‌ها از بهترین‌های این رشته دعوت به همکاری شده است.

وی ادامه داد: ورزش‌های رزمی قم پر از نیروهای با دانش، پرتوان و دارای تجربه سال‌ها کار حرفه‌ای در این هیات، رشته‌ها و سبک‌های زیر مجموعه آن است، سعی ما دعوت از تمامی این عزیزان برای پیشبرد اهداف هیأت و رسیدن به یک هدف مشترک یعنی سربلندی ورزش‌های رزمی قم در کشور بوده است.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد: برنامه‌های بسیار زیادی برای توسعه و تحول هیأت پیش‌بینی کرده‌ایم اما باید متناسب با فضای ورزشی، امکانات، منابع مالی و سایر نیازها به اجرای آن بپردازیم تا انتظارات مسوولان ورزش قم و خانواده بزرگ رزمی برآورده شود.

وی به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری نخستین دوره لیگ انفرادی ورزش‌های رزمی در قم اشاره کرد و افزود: اطلاعیه‌های تکمیلی برای مشخص شدن اوزان این لیگ و همچنین نحوه برگزاری مسابقات را به زودی در اختیار علاقمندان به ورزش به ویژه رزمی‌کاران قرار می‌دهیم.

یزدی سپس به آغاز تمرینات تیم منتخب رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان بخش بانوان هیأت رزمی اشاره و عنوان کرد: از امروز به میزبانی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برگزار می‌شود تا نفرات حاضر در اردو با آمادگی مطلوب به رقابت‌های کشوری بروند.

وی در پایان به برگزاری نخستین دوره مسابقات گراپلینگ قهرمانی و انتخابی استان قم اشاره و اظهار کرد: این پیکارها به میزبانی کانون بسیج شهید بنیادی قم برگزار شد، ضمن اینکه اخیرا بازدیدی از باشگاه شهدای قنوات داشتیم تا مقدمات توسعه ورزش‌های رزمی در بخش‌های تابعه نیز فراهم شود.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdci5qaq.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما