پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 65703
منبع : خبرگزاری فارس
در رده‌هاي نوجوانان و جوانان صورت مي‌گيرد

رقابت 8 كاراته‌كاي قم در ليگ كاراته‌وان دختران ايران

قم نيوز : هشت كاراته‌كاي استان قم از امروز در نخستين دوره مسابقات ليگ كاراته‌وان دختران قهرماني كشور براي كسب عنوان‌هاي برتر به ميدان مي‌روند.
رقابت 8 كاراته‌كاي قم در ليگ كاراته‌وان دختران ايران
رقابت 8 كاراته‌كاي قم در ليگ كاراته‌وان دختران ايران

در رده‌هاي نوجوانان و جوانان صورت مي‌گيرد
رقابت 8 كاراته‌كاي قم در ليگ كاراته‌وان دختران ايران
هشت كاراته‌كاي استان قم از امروز در نخستين دوره مسابقات ليگ كاراته‌وان دختران قهرماني كشور براي كسب عنوان‌هاي برتر به ميدان مي‌روند.

به گزارش قم نیوز نخستین دوره مسابقات لیگ کاراته‌وان ایران در هر دو بخش دختران و پسران با حضور استعدادهای این رشته در استان‌های مختلف طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته از امروز به میزبانی تهران و در در هر دو قسمت کاتا و کومیته برگزار می‌شود.

فدراسیون کاراته مرحله نخست لیگ کاراته‌وان ایران را در بخش دختران امروز و در بخش پسران فردا به میزبانی مجموعه ورزشی شهید همت تهران برگزار می‌کند، در حالی که رقابت‌ها با کاتای انفرادی و تیمی نوجوانان و جوانان آغاز می‌شود و سپس پیکارهای بخش کومیته به انجام می‌رسد.

تیم منتخب کاراته دختران قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان بخش کومیته با حریفان شرکت کننده در نخستین دوره پیکارهای لیگ کاراته‌وان ایران به رقابت می‌پردازد، در حالی که ترکیب این تیم را دو کاراته‌کای رده نوجوانان و 6 نفر در رده جوانان تشکیل می‌دهند.

در رده سنی نوجوانان نگین دریس و مبینا ابرقویی نماینده‌های هیات کاراته استان قم در این مسابقات به شمار می‌روند، ضمن اینکه در رده جوانان ریحانه شمس‌اللهی، حانیه محمدی، مائده مومنی، مهدیس امیری و صبا خانی عضو تیم منتخب قم هستند و در بخش کاتای رده جوانان نیز هدیه‌سادات موسوی به میدان می‌روند.

این در حالی است که چهار داور به نمایندگی از استان قم به نام‌های طاهره جهان‌دیده، طاهره حیدری‌کمال، آرزو شریفی و ریحانه قاسمی در این مسابقات به قضاوت رقابت دختران کاراته‌کای شرکت کننده از استان‌های مختلف می‌پردازند و سرپرستی تیم منتخب دختران هیات کاراته قم را خانم زاهدی بر عهده دارد.

دختران کاراته‌کا علاوه بر کاتای انفرادی و تیمی نوجوانان و جوانان ، در اوزان منهای 42، 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم روز نخست کومیته و اوزان منهای 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم روز دوم کومیته برای به دست آوردن مقام‌های برتر مسابقه می‌دهند و سپس مسابقات پسران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcae0ni.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما