پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : 65704
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:

واحدهای صنفی بدون پروانه در قم ساماندهی شدند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه در استان در سال گذشته صورت گرفت و این ساماندهی ادامه دارد.
واحدهای صنفی بدون پروانه در قم ساماندهی شدند
واحدهای صنفی بدون پروانه در قم ساماندهی شدند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در همایش روز ملی اصناف در سالن همایش اتاق استان قم با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: اکنون در شرایط خاص اقتصادی قرار داریم، البته کشورمان شرایط اقتصادی سخت تر از این را هم در گذشته تجربه کرده است.

وی ادامه داد: اتاق اصناف با توجه به موقعیت اقتصادی و اجتماعی خود نقش موثری در ایجاد آرامش در جامعه دارد، قوی ترین نهاد مدنی کشور، اتاق اصناف است و 17 درصد از اقتصاد کشور در اختیار اصناف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: از اصناف انتظار داریم که همانند دوران دفاع مقدس به آرامش بخشی در کشور تلاش کنند و این مساله را در استان قم شاهد هستیم.

غضنفری با اشاره به نقش اتاق اصناف در یکپارچگی اقتصاد اظهار کرد: اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون می‌توانند که در یکپارچگی اقتصاد نقش ایفا کنند و در این مساله در استان قم ضعف داریم.

وی ادامه داد: واگذاری زمین به اتاق اصناف استان قم برای احداث ساختمان جدید نیاز به کار کارشناسی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه در استان در سال گذشته صورت گرفت و این ساماندهی ادامه دارد، همچنین باید به دنبال انتقال واحدهای صنفی مزاحم به خارج از شهر باشیم و به دنبال تجمیع اتحادیه‌های صنفی دارای هم پوشانی باشیم.

غضنفری در پایان استان قم را دارای ظرفیت بالایی دانست و خاطرنشان کرد: اگر به این ظرفیت‌ها توجه کنیم، نیازمند کمک از خارج استان برای توسعه قم نخواهیم بود و می‌توانیم که شاهد توسعه بیش از پیش استان قم در عرصه‌های اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbazb0.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما