شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 65753
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
طی نامه ای از سوی مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش؛

برنامه هاي ستاد همكاریها برای سال تحصیلی جدید به استان ها ابلاغ شد

قم نيوز : حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی دبیرستاد همکاری ها فهرست و مشخصات برنامه های ستاد همکاری ها در سال ۱۳۹۷ را به مدیران کل مراکز استانها ابلاغ کرد.
برنامه هاي ستاد همكاریها برای سال تحصیلی جدید به استان ها ابلاغ شد
برنامه هاي ستاد همكاریها برای سال تحصیلی جدید به استان ها ابلاغ شد
به گزارش قم نیوز دبیر ستاد همکاری ها در این ابلاغیه، خطاب به  مديران كل استانی و معاونان فرهنگی پرورشی به عنوان نايب رئيس كميته همكاريها، فهرست مشخصات برنامه های ستاد پيرو ابلاغ مجموعه راهبردها و سياست هاي اجرايي و برنامه هاي حوزه ستادي در سال 1397 از سوي مقام عالي وزارت، تشریح شده است.

برپایه این گزارش ؛ پژوهش در حوزه همكاريها،همكاري در ايجاد و توسعه مدارس علوم و معارف اسلامي،جذب و توانمندسازي طلاب در قالب نظام وظيفه عمومي  برابر سهميه ي اعلامي اداره كل امور اداري و تشكيلات،اعزام مبلغان با تجربه حوزه هاي علميه به (جلسات تخصصي، گفتمان هاي ديني دانش آموزي، مناسبت هاي ديني و ملي، اردوهاي تربيتي و فعاليت هاي فوق برنامه و هيأت­هاي دانش­ آموزي بخشی از برنامه های مصوب و ابلاغی به استنانها جهت اجرا می باشد.

همچنین بر اساس ابلاغ دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش؛ تامين و استقرار روحاني در مدارس توسط حوزه هاي علميه (طرح امين، روشنا، مدارس شبانه­روزي روستايي و عشايري «سفيران آسماني» و...)از دیگر برنامه های اجرای بای سال تحصیلی جدید خواهد بود.

این گزارش می افزاید ؛برگزاري نشست هاي تخصصي ،همايش علمي و كرسي هاي نظريه پردازي، نقد و مناظره، نوآوري و آزادانديشي براي مديران و معلمان باحضور اساتيد، علما و فضلاي حوزه هاي علميه،ديدار دانش آموزان با علما و فضلاي حوزه،بازديد دانش آموزان از مدارس علميه و آشنايي با نظام آموزشي حوزه هاي علميه از دیگر برنامه های قابل توجه این ابلاغیه است .

توانمندسازي طلاب شاغل و فعال (مجريان طرح تربيتي امين، روشنا و شبانه روزي) در آموزش و پرورش،نظارت و ارزيابي فعاليت ها و به سازي عملكرد كميته هاي همكاري در استانها دیگر برنامه های ستاد همکاری ها، به منظور پیوند عملی و همکاری عینی حوزه و آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 97 /98 می باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmedv.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما