قم نيوز : در پی انتشار یک توییت در توییتر پایگاه خبری قم نیوز درباره خطاب آیت الله نوری همدانی به رییس جمهور، به اطلاع می رساند این خبر صحت نداشته و از توییتر نیز حذف شده است.
تصحیح خبر دیدار دکتر واعظی با آیت الله نوری همدانی
به گزارش قم نیوز حسب درج خبری در حساب توییتر پایگاه خبری قم نیوز مبنی بر جزییات دیدار جناب آقای دکتر واعظی با حضرت آیت الله نوری همدانی ، به اطلاع می رساند این خبر در شامگاه پنج شنبه ۷ تیرماه متاسفانه براساس یک گزارش تایید نشده و با عجله بدون گرفتن تایید از دفتر آیت الله نوری همدانی درج گردید.

بامداد جمعه ۸ تیرماه با تماس دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، این خبر از توییتر حذف شده و متنی مبنی بر تصحیح و پوزش به جای آن منتشر شد که این متن هم اکنون در توییت های این پایگاه خبری مندرج است.

متاسفانه ادمین برخی کانال های تلگرامی که نسبت به فضای آرام کشور عناد داشته و ضوابط و آداب رسانه ای را رعایت نمی کنند ساعت ۲۱ شنبه ۹ تیرماه نسبت به انتشار خبر حذف شده در کانال های خود اقدام کردند.

به محض اطلاع از انتشار این خبر، از طریق راه های تماس با این کانال (خبر فوری) نسبت به حذف شده بودن این خبرو تصحیح آن اقدام لازم صورت گرفت اما ادمین این کانال در اقدامی ناجوانمردانه نسبت به تعویض عکس مطلب قبلی و اصرار بر انتشار خبر محذوف اقدام کرد.

ضمن پوزش و عذرخواهی و درخواست توجه به این نکته که پایگاه قم نیوز در اسرع وقت پس از اطلاع از کذب بودن خبر، نسبت به تصحیح آن اقدام کرده است، خواستار برخورد با این کانال خبر فوری شده و آمادگی خود را جهت هر گونه تصحیح، توضیح یا اقدام دیگری که جبران خبر ذکر شده را بنماید، اعلام می نماید.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjiaem.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما