يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 65803
منبع : خبرگزاری فارس

قم در خاموشی فرو رفت/خاموشی‌های مکرر و بدون برنامه برق

قم نيوز : خاموشی مکرر برق از جمله مشکلاتی است که این روزها مردم قم با آن مواجه هستند. اعلام نکردن زمان قطعی اضافه بر مشکل قطعی سبب نارضایتی همشهریان شده است.
قم در خاموشی فرو رفت/خاموشی‌های مکرر و بدون برنامه برق
قم در خاموشی فرو رفت/خاموشی‌های مکرر و بدون برنامه برق
به گزارش قم نیوز با وجود گذشت 10 روز از فصل تابستان و گرمای طاقت‌فرسا مردم قم در اکثر روزها مجبور به تحمل گرمای هوا و قطعی برق هستند.

امروز نیز از جمله روزهایی بود که اکثر خیابان‌های قم در نیمه روز یعنی اوج گرما قطعی برق را تجربه کردند و شهر به خاموشی رفت. ساکنان خیابان‌های نیروی هوایی، جمکران، شکوهیه، ارم، بلوار امین، 20 متری امام حسین، صفائیه، خیابان‌های انقلاب، کلهری، آذر، معلم، عمار یاسر، هنرستان، بسیج، شهدا، بنیاد، شهرک امام خمینی، 45 متری صدوق، سالاریه و بلوار امین امروز در اوج گرما چندین ساعت از برق محروم بودند.

مدیر عامل شرکت برق استان قم چندی پیش اعلام کرده بود که پیش‌بینی می‌شود تنها 25 روز در مرداد و تیر ماه خاموشی وجود دارد در حالی که هنوز به نیمه تیر ماه نرسیده شاهد قطعی پی در پی برق هستیم و کوچکترین کاری که مسؤولان و دست‌اندرکاران می‌توانند انجام دهند این است که پیش از قطعی برق اطلاع‌رسانی کنند تا شهروندان بتوانند برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfwb0.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما