سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 65884
منبع : روابط عمومی
همزمان با طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان،

دوره آموزشی امداد و کمکهای اولیه در استان قم آغاز شد

قم نيوز : معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم گفت: دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه این جمعیت با حضور سیل عظیمی از متقاضیان شرکت در این دوره، در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان آغاز شد.
دوره آموزشی امداد و کمکهای اولیه در استان قم آغاز شد
دوره آموزشی امداد و کمکهای اولیه در استان قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز سید حسن حسینی اظهار داشت: رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر در بحث کمک های اولیه آموزش است تا با ارائه آموزش های لازم نقش موثری در آشنایی عموم مردم با کمک های اولیه و نحوه استفاده از آن در شرایط بحرانی داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت یادگیری کمک های اولیه افراد برای مواقع بحرانی، گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهاد خدماتی، اقدام های لازم را برای ارائه خدمات امدادی و آموزشی به افراد انجام می دهد.

وی اظهار داشت: دوره هایی که در مرکز معاونت آموزش و پژوهش، ارائه می‌شود بیشتر  امدادی است که شامل دو دوره‌ی مقدماتی و تخصصی می شود.

 معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این کلاس‌ها در تمام طول سال به صورت مداوم برگزار می شود و تنها مختص تابستان نیست اما با توجه به اینکه در تعطیلات تابستان متقاضی بیشتر است به همان نسبت کلاس های امدادی بیشتری برگزار می شود.

حسینی ادامه داد: این متقاضیان دوره های امداد و کمک های اولیه را خواهند گذراند و در صورت  قبول شدن در آزمون پایان دوره، در دوره های تخصصی امداد و نجات نیز شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه در استان گفت: این دوره با حضور سیل عظیمی از متقاضیان اعم از جوانان و بزرگسالان در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان آغاز شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم افزود: برگزاری این دوره ها همزمان با مرکز استان در بخش های جعفریه و کهک نیز آغاز شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayani.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما