پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 65984
منبع : روابط عمومی شهرداری قم

پيام تبريك شهردار قم به مناسبت روز شهرداري و دهياري ها

قم نيوز : شهردار قم با تقدير از خدمات خالصانه، بي منت و شبانه روزي شهرداري ها و تمامي دست اندركاران مديريت شهري، ۱۴ تير روز شهرداري را به كليه كاركنان زحمتكش شهرداري تبريك گفت.
پيام تبريك شهردار قم به مناسبت روز شهرداري و دهياري ها
پيام تبريك شهردار قم به مناسبت روز شهرداري و دهياري ها
به گزارش قم نیوز متن پيام دکتر سقائیان نژاد به مناسب فرا رسيدن ۱۴ تيرماه روز شهرداري و دهياري به شرح ذيل است:

نامگذاری 14 تيرماه به عنوان روز «شهرداری و دهياری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجليل از فعاليت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مديريت شهری، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

نقش شهرداري‌ها و دهياري‌ها در توسعه و آباداني شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداري‌ها به عنوان يك نهاد مردمي نقش مهم و اثرگذاري را در پيشرفت و توسعه جوامع با تكيه بر ظرفيت‌هاي خود مردم دنبال مي‌كنند.

هر چه كه شهرداري‌ها و دهياري‌ها بتوانند در عرصه خدمت رساني به مردم و عمران و آباداني شهرها و روستاها به وظايف خود به شكل بهتري عمل كنند قطعا تاثير اين خدمات به صورت مستقيم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق اين مهم نيز در گرو همكاري مردم در اولويت نخست و همكاري بين دستگاهي در اولويت بعدي است چرا كه يك رابطه مستقيم بين مردم و شهرداري وجود دارد و هرچه كه اين رابطه از استحكام و قوت بيشتري برخوردار باشد قطعا شهرداري‌ها و دهياري‌ها در خدمت رساني توفيقات بيشتري خواهند داشت.

اینجانب در پایان فرا رسيدن روز شهرداري و دهياري را به همه فعالان عرصه مديريت شهري و روستايي تبريك گفته و اميدوارم كه در پرتو همكاري‌هاي متقابل در سه ضلع مثلث مردم، شهرداري و دستگاه‌هاي اجرايي، خدماتي در خور شأن شهروندان در عرصه پيشرفت جامعه شهري و روستايي ارائه شود.

                                                                 دكتر سيدمرتضي سقاييان نژاد
                                                                              شهردار قم
 
hkjihd \dhl/ 138
https://qomnews.ir/vdcba9b0.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما