سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 66176
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم:

سود واقعی تسهیلات بانکی به 24 درصد می رسد

قم نيوز : رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: گرچه که در ظاهر سود تسهیلات بانکی 18 درصد است، اما گاهی این سود در واقعیت به 24 درصد می‌رسد.
سود واقعی تسهیلات بانکی به 24 درصد می رسد
سود واقعی تسهیلات بانکی به 24 درصد می رسد
به گزارش قم نیوز ابوالفضل فرهانی با اشاره به مشکلات بخش صنعت اظهار کرد: اکنون مشکلات ارزی مهم ترین مشکل کنونی این بخش است و تصمیمات لحظه ای در این خصوص اتخاذ می‌شود، به عنوان مثال واحدهای تولیدی در زمینه دریافت مواد اولیه از پتروشیمی‌های داخلی مشکل دارند.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی در خصوص سیستم بانکی است، گرچه که در ظاهر سود تسهیلات بانکی 18 درصد است، اما گاهی این سود در واقعیت به 24 درصد می‌رسد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: مالیات بر ارزش افزوده مشکلی برای واحدهای تولیدی است، آن‌ها چنین مالیاتی را از مشتریان خود دریافت نمی‌کنند، اما مجبور به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به سازمان مالیاتی هستند.

فرهانی با اشاره به لزوم هماهنگی در قطع برق واحدهای تولیدی اظهار کرد: برق واحدهای تولیدی در استان قم باید با هماهنگی قبلی قطع شود تا مساله خرابی دستگاه‌های تولیدی را شاهد نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید هزینه‌های بخش تولید کنترل شود تا قیمت تمام شده تولید کالا، کاهش پیدا کند، البته بالا رفتن قیمت ارز می‌تواند افزایش صادرات را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcfvydv.w6dveagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما