پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 6631
در رقابت‌های قهرمانی کشور صورت می‌گیرد؛

خاتمی و دانشور نمایندگان قم در تنیس ساحلی جام خلیج فارس

قم نيوز : قم نیوز: دو نماینده هیئت تنیس استان قم در رقابت‌های تنیس ساحلی قهرمانی کشور جام خلیج فارس معرفی شدند.
خاتمی و دانشور نمایندگان قم در تنیس ساحلی جام خلیج فارس
به گزارش قم نیوز، تنیس ساحلی از جمله رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون تنیس کشورمان است که در سال‌های اخیر همواره مسابقات قهرمانی کشور آن مورد توجه تنیس بازان بیشتر استان‌های کشور قرار گرفته است.

قم در حالی رو به فعالیت در رشته تنیس ساحلی در کنار تنیس روی چمن آورده است که نه تنها در این شهر بلکه در هیچ یک از نقاط استان قم نیز امکانات پرداختن به تنیس ساحلی وجود ندارد اما علاقه ورزشکاران این رشته موجب شده است آنها در فضا و امکاناتی غیر از ساحل امسال نیز آماده مسابقات تنیس ساحلی قهرمانی مردان کشور شوند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های تنیس ساحلی قهرمانی کشور قرار است به میزبانی هیئت تنیس استان بوشهر و با عنوان جام خلیج فارس برگزار شود و از استان قم نیز دو تنیس باز در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس ساحلی جام خلیج فارس در بوشهر انجام شد و قرار است این دوره از مسابقات از صبح فردا در مجموعه ورزشی مرجان در بوشهر و با حضور ۲۲ تنیسور در قالب هشت تیم شرکت کننده از نقاط مختلف کشور برگزار شود.

بر اساس اعلام فدراسیون تنیس، این مسابقات در دو بخش انفرادی و دو نفره به مدت سه روز در مجموعه ورزشی مرجان در بوشهر پیگیری خواهد شد که در بین شرکت کنندگان از استان‌های مختلف سید مقتدا خاتمی و امیر دانشور از استان قم نیز حضور دارند.

در قسمت دونفره این دوره از رقابت‌ها هشت تیم از استان‌های گلستان، قم و بوشهر حضور دارند که در دو گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای به رقابت می‌پردازند و از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود خواهند کرد.

بر این اساس جدول رقابت‌های دو نفره نیز قرعه کشی شد که طی آن در گروه نخست سید محمد حسینی و محسن مزرعه، اصغر معصومی و نعمت الله جمالی و فراز آقابابایی و مجید رسولی برای صعود به مرحله بعد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین در گروه دوم احمد میرزاعلی و عبدالحکیم حق شناس، جهانگیر افضل نیا و حمید محمدی، علی دادجو و سهیل دلشادی و سید مقتدا خاتمی و امیر دانشور تنیس بازان قمی شرکت کننده در این رقابت‌ها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا برترین‌ها راهی مرحله حذفی شوند.

همچنین در قسمت انفرادی نیز ۱۳ تنیسور شرکت کرده‌اند که در قالب چهار گروه به صورت دوره‌ای به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه دو نفر به دور حذفی صعود می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.xn-t23n-zftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما