شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 66371
منبع : روابط عمومی

پيام استاندار قم به مناسبت دهه كرامت

قم نيوز : استاندار قم در پیامی به مناسبت دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصت ارزنده اي براي ترويج آموزه هاي ديني و ارتقاء معرفت عمومي نسبت به اهل بيت(ع) است.
پيام استاندار قم به مناسبت دهه كرامت
پيام استاندار قم به مناسبت دهه كرامت
به گزارش قم نیوز متن پيام استاندار قم به مناسبت دهه كرامت به شرح زیر است.

«بسم الرحمن الرحيم»
دهه اول ذي القعده، به يمن سه مولود خجسته، به نام دهه كرامت متبرك شده است. دهه اي سراسر نور و شادي كه خیل عظيم شيعيان و ارادتمندان به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در جاي جاي ايران اسلامي و ديگر كشورهاي مسلمان با حضور پرشور در آيين هاي باشكوه آن را گرامي مي دارند.
در اين ايام سرور انگيز، مضجع شريف امام رضا(ع) در مشهد مقدس، بارگاه منور و قدسي حضرت معصومه(س) در قم و حرم مطهر احمد بن موسی (ع)  در شيراز، مملو از زائران و مجاوراني است كه عطر و بوي دلنواز حرم رضوي و فاطمي را با جان و دل استشمام كرده  و باعرض ارادت ويژه به ساحت مقدس خاندان پاك و مطهر  رسول الله(ص)،  بار دیگر پيوند عمیق و ناگسستنی خود را با مقام رفیع ولایت و ذریه مطهر ایشان، به جهانيان نشان مي دهند.

دهه كرامت منشاء خير و بركت، بهانه مناسبي براي تزريق شور و نشاط معنوي در جامعه و فرصت ارزنده اي براي ترويج آموزه هاي ديني و ارتقاء معرفت عمومي نسبت به اهل بيت(ع) و نيز نمايش چهره رحماني اسلام است و       مي طلبد كه با اجراي برنامه هاي فاخر محتوا محور و مبتني بر مشاركت فعال و پرشور مردم، ضمن تكريم شايسته اين دهه، زمينه را براي بهره مندي مناسب جامعه اسلامي از آثار و بركات و ظرفيت هاي ارزشمند آن فراهم كرد.

فرا رسيدن ميلاد با سعادت شفيعه روز جزاء، كريمه اهل بيت ، حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها كه به نام روز دختر نامگذاري شده است همچنين زاد روز با بركت برادر و برادرزادگان بزرگوار ايشان، هشتمين سپهر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت امام علي بن موسي الرضا عليه الاف التحيه و الثناء و حضرت احمد بن موسي(ع)  و فرخنده دهه كرامت را به مردم شريف استان قم و عموم  محبان و شيفتگان ائمه اطهار(ع) در ايران و سراسر جهان تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق همگان را در پيروي از  انبياء الهي و بهره مندي از شفاعت اين گوهر هاي زيباي هدايت و سعادت، از درگاه حضرت احديت مسألت دارم.

سيد مهدي صادقي
استاندار قم

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccs1qe.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما