چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 66895
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد

افزایش دو رشته جدید به رشته های کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث

قم نيوز : معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از افزوده شدن دو رشته و چند کد رشته محل جدید به رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد.
افزایش دو رشته جدید به رشته های کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث
افزایش دو رشته جدید به رشته های کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث
به گزارش قم نیوز هادی حجت ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به افزودن دو رشته به رشته‌های مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده رشته‌های جدید روانشناسی و فلسفه و کلام اسلامی به رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت 60 نفر زن برای شعبه تهران این دانشگاه در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برای هر یک از این دو رشته در نظر گرفته شده است.

وی از راه‌اندازی رشته روانشناسی برای داوطلبان زن و مرد به شیوه مجازی(اینترنتی) برای نخستین بار خبر داد و افزود: امسال در رشته علوم قرآن و حدیث برای نخستین بار در اصفهان در مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو صورت می گیرد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به نحوه انتخاب رشته داوطلبان مقطع کارشناسی سال 98 – 97 گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در صورت تمایل برای انتخاب کد رشته محل‌های این دانشگاه می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه دانشگاه قرآن و حدیث نزدیک 3 هزار نفر دانشجو دارد گفت: پذیرش دانشجوی این دانشگاه برای سال تحصیلی 98ـ97 در هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در قالب 20 رشته و گرایش صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdkj09.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما