پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 66937
منبع : شرکت ملی گاز ایران
رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران:

مدیریت بحران، موجب کاهش هرچه بیش تر خطرات احتمالی می شود

قم نيوز : مدیریت بحران تک تک افراد موظف، بالاخص پست های امدادی در هنگام وقوع حادثه در کاهش هرچه بیش تر خطرات احتمالی نقش مهمی دارد.
مدیریت بحران، موجب کاهش هرچه بیش تر خطرات احتمالی می شود
مدیریت بحران، موجب کاهش هرچه بیش تر خطرات احتمالی می شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا یوسفی پور رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران در همایش تشریک مساعی شرکت گاز و پیمانکاران در پیشگیری از حوادث که در سالن باقرالعلوم شرکت گاز استان قم برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: گاز طبیعی به دلیل کم خطر بودن و پاک‌تر بودن نسبت به دیگر سوخت‌ها از جایگاه بالایی برخوردار بوده که البته این امر در گرو رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی است.
وی در ادامه سخنان خود به مرور حوادث مشترکین گاز خانگی استان قم و نقش مؤثر سازمان‌های ذیربط از قبیل صدا و سیما و آموزش و پرورش در جهت آموزش مؤثر برای کاهش خطرات احتمالی، بیان دستورالعمل‌های اجرا و راه‌اندازی شبکه های گازرسانی پلی اتیلن و تشریح عوامل مهم رخداد و حادثه از قبیل ضعف سامانه های نظارتی، بی انضباطی در محیط کاری، عدم پایبندی به موازین اولیه HSE، انجام کار در زمان تعطیلی و عدم رعایت الزامات رانندگی پرداخت.
در ادامه این جلسه علیرضا نصیری مدیرعامل شرکت گاز استان قم، خاطر نشان کرد: کشور ما از نظر ذخایر و منابع نفت و گاز غنی بوده و مجهز شدن به مسائل ایمنی لازمه ی استفاده از این نعمت خدادادی در جهت استفاده مطلوب از سبد ایمنی است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0oni.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما