پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 66971
منبع : خبرگزاری مهر
به دلیل مشکلات شخصی؛

غیاثی از هدایت تیم فوتسال الماس شهر قم کناره‌گیری کرد

قم نيوز : سید وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال الماس شهر قم به دلیل مشکلات شخصی از هدایت تیم الماس شهر ، نماینده فوتسال قم در لیگ دسته اول کناره گیری کرد.
غیاثی از هدایت تیم فوتسال الماس شهر قم کناره‌گیری کرد
غیاثی از هدایت تیم فوتسال الماس شهر قم کناره‌گیری کرد
به گزارش قم نیوز در حالی که تیم فوتسال الماس شهر، نماینده استان قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور پس از عقد قرارداد داخلی بازیکنان و کادر خود، در مسیر آماده سازی برای حضور در لیگ قرار دارد سید وحید غیاثی سرمربی خوشنام این تیم در اقدامی غیر منتظره از سمت خود کناره گیری کرد.

غیاثی که با الماس شهر قرارداد داخلی بسته بود و طی چند جلسه تمرین نیز بر وضعیت تیم الماس شهر و بازیکنان جذب شده نظارت داشت در گفتگو با مهر به دلیل آن چه مشکلات شخصی خوانده شده از سمت خود استعفا داد و برای تیم الماس شهر آرزوی موفقیت کرد.

مسئولان تیم فوتسال الماس شهر قم هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده‌اند و الماس شهر نیز این کناره گیری را رسماً اعلام نکرده اما با توجه به این که قرارداد غیاثی و الماس شهر به شکل رسمی ثبت نشده، غیاثی به صورت یک طرفه از همراهی الماس شهر انصراف داده است.

غیاثی فصل گذشته هدایت تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال ایران را بر عهده داشت و پس از این که تیمش را به لیگ برتر آورد در همان سال نخست لیگ برتر توانست تیمش را به مقام پنجم لیگ برتر فوتسال برساند.

فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال ایران از شهریور آغاز می‌شود و تیم الماس شهر قم در گروه یک این مسابقات همراه با ۸ تیم دیگر قرار گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciz3aq.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما