شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 67022
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم:

سرنوشت تیم جوانان قم درلیگ برتر مبهم است

قم نيوز : مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: این تیم بعد از 10 سال حضور در لیگ دسته یک باشگاه های کشور، امسال به لیگ برتر صعود کرده ولی درحال حاضر متولی خاصی ندارد و سرنوشت آن برای فصل جاری به صورت کامل مبهم است.
سرنوشت تیم جوانان قم درلیگ برتر مبهم است
سرنوشت تیم جوانان قم درلیگ برتر مبهم است
به گزارش قم نیوز اصغر زرگر روز شنبه خاطرنشان کرد: وضعیت باشگاه صبا به گونه ای نیست که بتواند در پایه ها تیم داری کند، از سوی دیگر هیات فوتبال نیز خود را کنار کشیده ، بنابراین امروز تیم جوانان صبا، هیچ متولی خاصی ندارد.

وی ادامه داد: بازی های لیگ برتر جوانان کشور از پنجم شهریورماه آغاز و قرارداد بازیکنان و مربیان تیم باید حداکثر تا 20 مردادماه سال جاری ثبت شود ولی کسی پیگیر این کار نیست.

زرگر با اشاره به اینکه مسئولان هنوز هیچ اقدامی برای هماهنگی و شرکت این تیم در لیگ برتر نکردند، گفت: ما با اداره کل ورزش و جوانان رایزنی هایی را انجام دادیم آنها نیز دنبال حامی مالی هستند تاتیم های پایه را تحویل دهند.

وی گفت: این در حالی است که سایر تیم های حریف، طبق برنامه های خود پیش می روند ولی تیم ما نه تنها هنوز بازیکنان و کادر فنی آن مشخص نیست بلکه حضور یا عدم حضور آن در لیگ نیز مبهم است.

زرگر خاطرنشان کرد: تیم جوانان صبای این استان با شکست تیم های بزرگی مانند ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی جم و استقلال اهواز به لیگ برتر صعود کرد و این نشانه قابلیت و استعداد بازیکنان قمی است و باید مورد حمایت قرار گیرند.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcgxz93.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما