شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 67028
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اطلاعيه اداره كل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در تقدير از رسانه‎های استان

قم نيوز : اداره كل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم در اطلاعيه اي از تلاش‌های رسانه‌های استان در راستای همراهی، پوشش و اطلاع‌رسانی برنامه‌های شهرداری و مجموعه مدیریت شهری در ایام دهه کرامت تقدیر کرد.
اطلاعيه اداره كل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در تقدير از رسانه‎های استان
اطلاعيه اداره كل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در تقدير از رسانه‎های استان
به گزارش قم نیوز متن اطلاعيه اداره كل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري قم به این شرح است:
 
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
 
ایام‌ دهه کرامت فرصتی ویژه و مغتنم است تا با بهره‌گیری از آموزه‌های رضوی و فاطمی، جشن‌های الگوی اسلامی در جامعه ترویج شده و فضایی شاداب در جامعه ایجاد شود. مشهد، قم و شیراز در این بین خاستگاه‌ جشن‌های دهه کرامت بوده و برنامه‌ریزی منسجم، متنوع و شادابی در قالب های مختلف بر عهده این شهرها است.
شهر قم نيز در اين بين طي سال‌های اخیر با پایه‌گذاری و پیشتازی در حوزه برگزاری جشن‌های دهه کرامت توانسته اقدامات قابل‌ توجهی را انجام دهد و در همین راستا شهرداری در کنار آستان مقدس حضرت معصومه(س) و با همکاری دیگر نهادها، برنامه‌ریزی در راستاي هر چه باشكوه تر برپا شدن اين جشن ها را در دستور کار قرار داده است.
 شهردار محترم، رئیس و اعضای محترم و دلسوز شورای اسلامی شهر قم در تدبیری ویژه و نو، بر آن شدند تا مجموعه مديريت شهري اقدام به برگزاری جشن‌های شکرگزاری خدمت و افتتاح پروژه هاي شهري با محوریت مساجد در مناطق مختلف بنمايد كه اصحاب رسانه، مردم شريف قم ، امامان جماعت و هیئات امنای مساجد همکاری و تعامل بسیار شایسته اي در جهت برگزاری باشكوه این مراسم ها داشتند.
قطعا برگزاری 10 مراسم مردمی و با جلوه جشن خدمتگزاری به مردم شهر کریمه اهل بیت(ع)، در مساجد مناطق مختلف و برپایی جشن هاي کرامت در بوستان ها و محلات در دهه كرامت، بدون همکاری و همراهي اصحاب رسانه ، خبرگزاری‌ها، جراید ، روزنامه‌ها و صداوسيما میسر نبود و در این زمینه باید تقدیر ویژه از اقدامات موثر ایشان داشت.
بدينوسيله ضمن تقدیر و تشكر  از تلاش‌ها و فعاليت اصحاب رسانه در پوشش رسانه‌ای جشن‌های دهه کرامت و مراسم های گوناگون مدیریت شهری اعم از افتتاح 200 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدماتی، فرهنگی و فضای سبز ، از خداوند سبحان خواستاريم تا با همراهي این قشر تاثیر گذار و فرهیخته، خادمان مدیریت شهری بیش از پیش گام های بلندی در جهت آبادانی شهر مقدس قم بردارند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4xqe.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما