يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 67080
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر جامعه الزهرا(س) تاکید کرد:

ضرورت ورود به عرصه آینده پژوهی برای برنامه‌ریزی صحیح سازمانی

قم نيوز : مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اهمیت «آینده‌پژوهی» در برنامه‌ریزی‌های سازمانی بیان داشت: نباید به خاطر کارهای روزمره از این مسئله بسیار مهم غافل شویم.
ضرورت ورود به عرصه آینده پژوهی برای برنامه‌ریزی صحیح سازمانی
ضرورت ورود به عرصه آینده پژوهی برای برنامه‌ریزی صحیح سازمانی
 به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، در نخستین جلسه شورای تخصصی دفتر برنامه ریزی و ارزیابی با اشاره به اینکه دفتر برنامه ریزی مغز متفکر مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است گفت: بیشتر برنامه‌ها و طرح‌ها پس از بررسی و ارزیابی در این دفتر، به مرحله اجرا می‌رسد. همچنین در این بخش، اسناد راهبردی، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و این مسئله اهمیت و جایگاه این واحد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت «آینده‌پژوهی» در برنامه‌ریزی‌های سازمانی بیان داشت: نباید به خاطر کارهای روزمره از این مسئله بسیار مهم غافل شویم. باید شاخصه‌های آن را مشخص کنیم و با آگاهی از فعالیت‌ها و تصمیمات مراکز همسو در این زمینه گام برداریم.

مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها بحث و بررسی دقیق موضوعات، توجه به ظرفیت‌ها، مشکلات و موانع، مدنظر قراردادن مراکز و اسناد بالادستی و استفاده از نظرات تخصصی، پیشنهادات و راهکارهای صاحب‌نظران را جزو انتظارات خود از این شورای تخصصی عنوان کرد و افزود: البته موانع و مشکلات و برخی محدودیت‌ها نباید مانع کار و پیشرفت امور باشد و موجب یاس و ناامیدی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی ادامه داد: تعامل و همکاری بین مدیریت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیات امنای این موسسه در سطح بالا و مطلوبی است و این مسئله کمک شایانی به حل مشکلات و برداشته شدن موانع می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawwni.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما