سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : 67156
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس انجمن سینمای جوان استان قم خبر داد

ارسال 90 فیلم کوتاه به دبیرخانه هجدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم

قم نيوز : رئیس انجمن سینمای جوان استان قم از ارسال 90 فیلم کوتاه به دبیرخانه هجدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم خبر داد.
ارسال 90 فیلم کوتاه به دبیرخانه هجدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم
ارسال 90 فیلم کوتاه به دبیرخانه هجدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم
به گزارش قم نیوز رضا ابوذر با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم اظهار کرد: 90 فیلم کوتاه در دو بخش الف(فیلم های حرفه ای) و ب(فیلم‌های اول و دوم) و 100 قطعه عکس از 30 عکاس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: ابراهیم سلیمانی، محمدرضا بهشتی منفرد و حسین قدیانی آثار بخش عکس را داوری می‌کنند. داوران بخش الف و ب فیلم کوتاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم با بیان اینکه موضوعات کالای ایرانی و دفاع مقدس در اولویت جشنواره فیلم و عکس قرار داشت گفت: تبادل اندیشه‌ها و تجربیات در بین فیلم‌سازان و اکران فیلم‌های کوتاه در بین عموم، برپایی نمایشگاه عکس، اکران و نقد و بررسی آثار و گردهمایی فیلم‌سازان در این جشنواره پیگیری می‌شود.

وی از برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم از 22 تا 24 مرداد امسال در تالار مرکزی شهر واقع در میدان نواب به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان استان قم خبر داد و افزود: اکران فیلم‌های این جشنواره به همراه نقد و بررسی در روزهای 22 و 23 مرداد امسال از ساعت 16 تا  22 در تالار مرکزی شهر انجام می‌شود.

ابوذر یادآور شد: مراسم اختتامیه جشنواره فیلم و عکس روز 24 مرداد امسال ساعت 18 با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcepz8p.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما