چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : 67224
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

دومين حضور مدافعين حرم قم در كشتي ايران

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: كشتي‌گيران قم براي دومين سال متوالي در تركيب تيم شهداي مدافع حرم با حريفان شركت كننده در ليگ برتر كشتي فرنگي باشگاه‌هاي كشور رقابت مي‌كنند.
دومين حضور مدافعين حرم قم در كشتي ايران
دومين حضور مدافعين حرم قم در كشتي ايران
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در سال 1396 در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی ایران با ترکیب کشتی‌گیران بومی به میدان رفت و در مقابل حریفان خود عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی ادامه داد: امسال نیز این تیم به نمایندگی از قم در رقابت‌های فصل 1397 لیگ برتر کشتی فرنگی حضور می‌یابد، در حالی که قرعه‌کشی لیگ نیز انجام شده و نماینده قم در گروه نخست مرحله مقدماتی به میدان می‌رود تا عنوانی بهتر از دوره قبل با درخشش فرنگی‌کاران مستعد و پرتوان خود کسب کند.

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی، بیان کرد: امسال هشت تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور دارند و در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

وی به حریفان تیم شهدای مدافع حرم قم اشاره و بیان کرد: این تیم در گروه نخست با تیم‌های بیمه رازی، آنزان پاس ایذه و سید بابل به رقابت می‌پردازد، در حالی که تیم‌های حاضر در گروه دوم سینا صنعت ایذه، شهرداری اردبیل، شهرما شهرداری مشهد و رعد پدافند کاشان هستند.

وزیری خاطرنشان کرد: تیمی که امسال به نمایندگی از قم برای دومین سال متوالی در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی ایران به میدان می‌رود، قطعا توجه ویژه‌ای به استعدادها و نخبه‌های کشتی قم دارد، زیرا ما در کشتی فرنگی یکی از استان‌های موفق کشور هستیم و با توان بومی به دنبال موفقیت خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم سال گذشته در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با کسب یک برد و یک باخت و ایستادن بر سکوی سوم به کار خود پایان دادند و امسال با تجربه این رقابت‌ها یقینا با انگیزه و قدرت بیشتری به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayuni.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما