پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 67255
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران مطرح کرد:

پیشرفت 46 درصدی تقاطع ولیعصر(عج)

قم نيوز : مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیشرفت 46 درصدی تقاطع ولیعصر(عج) خبر داد.
پیشرفت 46 درصدی تقاطع ولیعصر(عج)
پیشرفت 46 درصدی تقاطع ولیعصر(عج)
به گزارش قم نیوز محمدتقی نادعلی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح حضرت ولیعصر(عج)، اظهار داشت: این پروژه از ابتدای نیمه دوم سال 96 آغاز و قرار است در مدت 24 ماه به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه این تقاطع شامل دو پل رو سطح و میدان است، ابراز کرد: پل اصلی با احتساب رمپ‌ها و کوله‌ها به متراژ 578 متر و با مساحت 9 هزار متری اجرا می‌شود، همچنین پل رمپی نیز به طول 615 متر کمربندی امام علی(ع) را به بلوار خلیج‌فارس متصل می‌کند علت اجرای مترو در زیر این پروژه دو تقاطع مثبت 1 و مثبت 2 و میدان برای این تقاطع پیش‌بینی‌شده که پل اصلی آن شامل اتصال کمربندی امام علی(ع) به سمت شهر قائم بیش از 69 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نادعلی با تأکید بر اینکه قرار بود فاز نخست این پروژه تا انتهای شهریورماه به بهره‌برداری برسد ولی به علت تلاقی با مترو فعالیت عمرانی در سطح میدان با مشکلاتی روبرو شده است، ادامه داد: در حال حاضر کل پروژه بیش از 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که حدود 11 درصد از جدول زمان‌بندی این پروژه جلوتر قرار دارد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رمپ و لوپ های پل 9 دی، تصریح کرد: رمپ و لوپ A از سمت بلوار امام رضا(ع) به سمت نیروگاه و بالعکس حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در صورت برطرف شدن معارضات ملکی تا هفته دولت تکمیل و آماده بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم حجم آسفالت تولید شده در مجتمع آسفالت امیرکبیر در سه ماهه نخست سال جاری را بیش از 74 هزار تن دانست و گفت: بیشترین تناژ مصرف‌شده آسفالت در سطح شوارع و معابر مربوط به منطقه 2 شهری با بیش از 20 هزار تن آسفالت با هدف محرومیت زدایی بوده است که پس از آن مناطق چهار و شش قرار دارند.

نادعلی خاطرنشان کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری با اعتمادی که از جانب مدیران شهری داشته توانسته در این سالها پروژه‌های مهمی را در سطح شهر انجام دهد و امروز شهرداری قم در تولید آسفالت، بتن، جداول بتنی و معادن تهیه مصالح راهسازی به خودکفایی برسد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcenw8p.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما