پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 67292
منبع : خبرگزاری فارس
با رقابت 6 تيم

ليگ فوتسال بانوان در قم آغاز شد / 20 گل در هفته نخست

قم نيوز : نخستين دوره مسابقات ليگ فوتسال بانوان باشگاه‌هاي استان قم با حضور استعدادهاي اين رشته در تركيب 6 تيم مدعي قهرماني در قم آغاز شد.
ليگ فوتسال بانوان در قم آغاز شد / 20 گل در هفته نخست
ليگ فوتسال بانوان در قم آغاز شد / 20 گل در هفته نخست
به گزارش قم نیوز در حالی که قم یکی از استان‌های موفق و شاخص رشته فوتسال در ایران محسوب می‌شود و در بخش مردان دو دهه در سطح اول رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر تیم‌داری می‌کند، در بخش بانوان نیز گام‌های خوبی در مسیر پیشرفت برداشته است.

بخش بانوان این رشته با توجه به مربیان با دانش و علاقمند و همچنین وجود استعدادهای این رشته، در سال‌های اخیر تقریبا گام به گام با قسمت مردان رشد و پیشرفت داشته و بر همین اساس تیم بانوان قم در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول بانوان ایران به میدان رفت و عملکرد مثبتی داشت.

اگر چه تیم فوتسال بانوان قم با نام جواهری ایوبی قم در مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول فوتسال زنان کشور نتوانست به مجوز لیگ برتر دست یابد اما نمایش قابل قبول این تیم موجی از امیدواری و انگیزه را بین دختران و بانوان علاقمند و حرفه‌ای این رشته ایجاد کرد.

کمیته بانوان هیات فوتبال استان قم نیز به منظور تقویت تیم‌ بانوان قم برای حضور در رقابت‌های کشوری امسال، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات لیگ فوتسال بانوان قم کرد و این رقابت‌ها با عنوان جام وحدت و رقابت 6 تیم هفته نخست خود را سپری کرد.

در هفته نخست سه مسابقه به انجام رسید و تیم‌های فوتسال بانوان شاهین فراز، گسترش و باران موفق به شکست حریفان خود شدند، در حالی که مجموعا 20 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و فوتسالیست‌های تیم گسترش در دیداری که 13 گل داشت بهترین نتیجه هفته را با اختلاف هفت گل به خود اختصاص دادند.

تیم شاهین فراز در مصاف با ستارگان شاهین به برتری قاطع سه بر صفر رسید، باران با نتیجه سه بر یک از سد تیم رز عبور کرد و فوتسالیست‌های تیم گسترش در مصاف پرگل با تیم مهر با نتیجه 10 بر سه حریف خود را مغلوب کردند تا با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت هفت در صدر قرار بگیرند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf00dv.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما