پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 67295
منبع : خبرگزاری تسنیم

۲۰۸۰ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد

قم نيوز : مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۰۰ پرونده به تعزیرات حکومتی وارده داشته‌ایم که به تعداد ۲۰۸۰ پرونده از آن‌ها رسیدگی شده است.
۲۰۸۰ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد
۲۰۸۰ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد
به گزارش قم نیوز مهدی ریاضی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در زمان جنگ مشکلات کنونی نبوده و ضوابط قیمت‌گذاری موجود بود و پس از جنگ، کالاها از ضوابط قیمت‌گذاری کنار گذاشته شدند و برخی کالاها باید تحت ضوابط، در سراسر کشور قیمت‌گذاری شوند.

وی تأکید کرد: سازمان حمایت‌ از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نمی‌تواند حقوق آن‌ها را تأمین کرده و تولیدکنندگان دراین‌بین، به دلیل قدرت اقتصادی کار خود را پیش می‌برند.

ریاضی ابراز کرد: مصوباتی که طرح‌شده اجرایی نمی‌شود و در شرایط کنونی هم کاسب‌ها و هم مردم از وضعیت ناراضی هستند و این مسئله به زیان کشور تمام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: وقتی افراد را تعزیرات جریمه می‌کند، راه‌های کلاهبرداری و دور زدن را پیش می‌گیرند و مجازات‌ها اثر معکوس دارد که با هم‌نوایی باید راه‌های مناسب‌تری در پیش گیریم.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2700 پرونده وارده داشته‌ایم و تاکنون به تعداد 2080 پرونده از آن‌ها رسیدگی شده و 300 پرونده برای نانوایی‌های آزاد پز صادر شده و علاوه بر جزای نقدی، تعطیلی نیز به عنوان مجازات در نظر گرفته‌شده است.

ریاضی بیان کرد: در برخی موارد اخلال در نظم اقتصادی انجام می‌شود و اداره تعزیرات حکومتی ابزاری برای پایین نگه‌داشتن قیمت ندارد ولی در موضوع قاچاق، حدود اختیارات این اداره کل وسیع‌تر بوده و در این حوزه اقدامات بیشتری را به انجام می‌رساند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwraq.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما