جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۱
کد مطلب : 67306
منبع : خبرگزاری تسنیم

شهردار قم: بزرگ‌ترین پارک جنگلی کشور تا پایان سال در قم به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : شهردار قم گفت: پارک جنگلی هزار هکتاری قم که بزرگترین پارک جنگلی کشور محسوب می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
بزرگ‌ترین پارک جنگلی کشور تا پایان سال در قم به بهره‌برداری می‌رسد
بزرگ‌ترین پارک جنگلی کشور تا پایان سال در قم به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در شهر قم اظهار داشت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی مجموعه مدیریت شهری قم در این سال‌ها تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه ارتقای سرانه فضای سبز در شهر قم انجام داده است.

وی با بیان اینکه شهر قم شهری با اقلیمی گرم و خشک است، افزود: در تلاش هستیم در کنار استفاده از گیاهان مناسب با آب‌وهوای قم با توسعه فضای سبز اقلیم شهر را تغییر دهیم که این اقدام نیاز به برنامه‌ریزی و همت مسئولان استانی است.

شهردار قم با اشاره به پروژه‌های فضای سبز در شهر ابراز کرد: بوستان 400 هکتاری آیت‌الله بروجردی در کنار کوه دوبرادران تا بلوار آیت‌الله بروجردی در دست اقدام است که فاز نخست آن با مساحتی 68 هکتاری در دهه کرامت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز در شهر قم به 17 مترمربع رسیده است، عنوان کرد: در دو سال اخیر سالانه بیش از 300 هزار اصله درخت در شهر قم کاشته شده است ولی هنوز شهر قم دچار کمبودها و ضعف‌های بسیاری در حوزه فضای سبز با وجود اقلیم گرم و خشک است.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: پارک جنگلی هزار هکتاری قم که بزرگترین پارک جنگلی کشور محسوب می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0fb0.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما