شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 67366
منبع : خبرگزاری فارس
معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد

افتتاح 6 مرکز جدید وابسته به بنیاد حفظ آثار در نقاط مختلف کشور

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه افتتاح مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در استان‌های کشور موید پیشرفت سریع، جهشی و چشمگیر در فعالیت‌های بنیاد است، گفت: در سال جاری 6 مرکز جدید در کشور به بهره برداری خواهد رسید.
افتتاح 6 مرکز جدید وابسته به بنیاد حفظ آثار در نقاط مختلف کشور
افتتاح 6 مرکز جدید وابسته به بنیاد حفظ آثار در نقاط مختلف کشور

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد
افتتاح 6 مرکز جدید وابسته به بنیاد حفظ آثار در نقاط مختلف کشور
معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه افتتاح مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در استان‌های کشور موید پیشرفت سریع، جهشی و چشمگیر در فعالیت‌های بنیاد است، گفت: در سال جاری 6 مرکز جدید در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش قم نیوز محمدتقی عصار طی سخنانی در مراسم افتتاحیه دوره بصیرتی کارکنان بنیاد حفظ آثار از سراسر کشور در مرکز آموزشی عمار قم، اظهار کرد: این دوره بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) و اندیشه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای ارتقاء بصیرت و معرفت در حوزه عقیدتی پیش بینی، برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی افزود: برگزاری چنین دوره‌هایی با توجه به ماهیت بصیرتی و معرفتی آن، یقینا منجر به تغییر رفتار و تحول درونی فراگیران خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز کرد: تاکنون سه دوره برای مسؤولان بنیاد در سراسر کشور برگزار شده و دوره فعلی چهارمین دوره ای است که برای کارکنان بنیاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های سال‌های اخیر بنیاد در سطح کشور گفت: موفقیت‌های روز افزون بنیاد حفظ آثار محصول انسجام و همبستگی در تصمیم گیری‌ها و برون داد عالی آن و اقداماتی است که پس از بررسی‌های فراوان، تنظیم، تصویب و ابلاغ شده است.

عصار با تاکید بر اینکه همه باید آثار دفاع مقدس را هم حفظ کنیم و هم نشر دهیم، افزود: ارزش‌هایی مثل مقاومت و مردمی بودن که برآمده از متن سال‌های حماسه و ایثار هستند، امروز الگویی برای جبهه مقاومت در یمن و سوریه تبدیل شده و منجر به مقاومت چندین ساله و پیروزی‌های مکرر مردمی در آن کشورها شده است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مفهومی متین و داری ژرفای بسیار است و از طرفی، از درون رشد می‌کند و ما باید با تلاش هوشمندانه صحنه را مدیریت کنیم که در مسیر ترویج حماسه دفاع مقدس، هیچ انحراف و تحریفی صورت نگیرد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته حدود سه هزار کتاب از سوی بنیاد در سراسر کشور منتشر شده است، گفت: افتتاح مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در استان‌های کشور و شهرهایی مثل دزفول که به صورت مستقیم درگیر جنگ بوده اند، موید پیشرفت سریع، جهشی و چشمگیر در فعالیت‌های بنیاد بود و در سال جاری نیز 6 مرکز جدید در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های بنیاد عمق، پشتوانه و سند راهبردی دارد، افزود: پیشرفت‌های نجومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، محصول انسجام بیش از پیش و برنامه ریزی دقیق و عمیق است و باید با سرعت و با بصیرت در همین مسیر پیش برویم.

عصار با ذکر این نکته که 12 نفر از وزرای کابینه عضو هیئت امنای بنیاد هستند، ابراز کرد: ظرفیت‌های بالایی وجود دارد که باید با بهره گیری از آنها در حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-xn-.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما