يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 67398
منبع : ایسنا

تشکیل 40 پرونده تخلف صنفی به ارزش 240 میلیارد تومان در قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم گفت: در روزهای اخیر 40 پرونده تخلف صنفی به ارزش 240 میلیارد تومان در قم تشکیل شده است.
تشکیل 40 پرونده تخلف صنفی به ارزش 240 میلیارد تومان در قم
تشکیل 40 پرونده تخلف صنفی به ارزش 240 میلیارد تومان در قم
به گزارش قم نیوز سیجانی شامگاه گذشته(شنبه13مردادماه) در نخستین جلسه ستاد مبارزه با احتکار و اختفای کالا با اعلام این خبر گفت: کارخانه تولید شمش آلومینیوم، لوازم خانگی، دریافت کنندگان ارز از جمله دلار و یوان در شرکت های وارداتی محصولات کشاورزی و مصنوعات فلزی و عرضه خارج از شبکه بیشترین رقم تخلفات را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به تخلفات شناسایی شده افزود: اختفاء و امتناع از عرضه کالا(7پرونده)، عدم اجرای تعهدات وارد کنندگان در قبال دریافت ارز دولتی(2پرونده)، عرضه خارج از شبکه(26پرونده) و عدم اعلام موجودی کالا(5 پرونده) از عمده تخلفات شناسایی شده توسط کارشناسان و بازرسان این سازمان بوده است که این واحدها و افراد خاطی جهت برخورد قضایی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: کنترل بازار، جلوگیری از نوسانات قیمت و پیشگیری از کمبودهای احتمالی کالاهایی نظیر غلات، کالاهای اساسی همچون روغن نباتی و شکر، مواد پروتئینی، نهاده های دامی، مواد اولیه تولید، حبوبات، لوازم خانگی، لوازم یدکی، کاغذ چاپ، تحریریه و روزنامه، انواع پودرهای شوینده و مصالح ساختمانی از اولویت‌های طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالای این سازمان است.

سیجانی در پایان با بیان اینکه جلسات ستاد مبارزه با احتکار و اختفا در روزهای آینده با جدیت ادامه خواهد یافت از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه با شماره 124 سازمان صنعت معدن و تجارت و 135 اداره تعزیرات تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcc41qe.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما