دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 67475
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه دو قم مطرح کرد:

توزیع 20 هزار تن آسفالت در معابر منطقه 2

قم نيوز : شهردار منطقه دو قم گفت: اینکه توزیع بیش از 20 هزار تن آسفالت در معابر منطقه دو شامل خیابان های توحید، سواران، باهنر، شادقلی‌خان، شیخ‌آباد و... در دهه کرامت به بهره‌برداری رسیده است.
توزیع 20 هزار تن آسفالت در معابر منطقه 2
توزیع 20 هزار تن آسفالت در معابر منطقه 2
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با تاکید بر اینکه سال گذشته حدود 40 هزار تن شامل 300 هزار مترمربع توزیع آسفالت در منطقه دو صورت گرفته است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 20 هزار تن آسفالت توزیع شده که تا پایان سال باید به حدود 40 هزار تن برسیم و این میزان توزیع آسفالت همزمان با دهه کرامت به بهره‌برداری رسید.

شهردار منطقه دو قم با بیان اینکه توزیع بیش از 20 هزار تن آسفالت در معابر منطقه دو شامل خیابان های توحید، سواران، باهنر، شادقلی‌خان، شیخ‌آباد و... در دهه کرامت به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این کار با اعتبار 3 میلیارد تومان شامل 175 هزار مترمربع صورت گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه احداث یک سوله ورزشی در منطقه دو در جریان است، گفت: برای این کار تاکنون 6 میلیارد تومان هزینه شده است که بخشی از آن بابت تملکات پروژه است.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته سه هکتار به محوطه‌سازی بوستان جوان اضافه شده است، گفت: امسال یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده تا تکمیل بهسازی و ایجاد روشنایی صورت گیرد؛ همچنین برنامه داریم سالیانه همین مقدار به ظرفیت بوستان جوان اضافه شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciw5aq.t1ayy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما