سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 67525
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم: 

خبرنگاران، سربازان خط مقدم نظام در جنگ اقتصادی و رسانه ای هستند 

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: خبرنگاران، سربازان خط مقدم نظام اسلامی در جنگ اقتصادی و رسانه ای امروز هستند.
حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری
حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار و اهل رسانه اظهار داشت: نام گذاری روز هفدهم مرداد به عنوان روز خبرنگار با نام و یاد شهدای رسانه به خصوص شهید صارمی گره خورده و این مساله نشان می دهد که یک خبرنگار در جامعه اسلامی بیش از هر چیز باید رهروی خوبی برای راه شهدا باشد.

وی با بیان این که در دنیای امروز ، رسانه و خبررسانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است، گفت: رسانه و یک خبرنگار هم می تواند الهام بخش اتفاقات و تحولات خوب در جامعه باشد و هم این که از آن سوی قضیه نقش مخربی داشته و خود زمینه تبعیض و فساد و بی عدالتی را فراهم سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم همچنین با اشاره به این که امروز در شرایط یک جنگ تمام عیار رسانه ای و اقتصادی قرار داریم، خاطرنشان کرد: در این وضعیت که دشمن همه توان و امکانات خود را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب و نظام اسلامی به میدان آورده، خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم باید در خدمت اهداف عالی کشور و نظام و انقلاب باشند.

وی همچنین افزود: به خصوص در برهه حساس کنونی که آمریکا در جنگ اقتصادی خود علیه ملت ما، سرمایه گذاری بسیاری بر جنگ رسانه ای کرده ، لازم است که خبرنگاران و اهالی رسانه با صداقت، تعهد و وجدان کاری بالا به ایفای نقش خویش بپردازند و بدانند که فعالیت صحیح ، متعهدانه و شرافتمندانه آن ها ، جهاد در راه خدا در مسیر حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcenn8p.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما