?>?> اعزام 3 هندباليست قم به مسابقات آسيايي ژاپن | قم نیوز
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 67565
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام 3 هندباليست قم به مسابقات آسيايي ژاپن

قم نيوز : سه بانوي هندباليست استان قم در اردوي تيم ملي هندبال بانوان ايران براي اعزام به پيكارهاي 2018 قهرماني زنان آسيا آماده مي‌شوند.
اعزام 3 هندباليست قم به مسابقات آسيايي ژاپن
اعزام 3 هندباليست قم به مسابقات آسيايي ژاپن
به گزارش قم نیوز بعد از تجربیات ارزشمندی که دختران و بانوان هندبالیست قم در دهه 1390 با حضور در مسابقات بین‌المللی و آسیایی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان آسیا و انتخابی جام جهانی زنان کسب کردند، اکنون این نفرات آماده یک اعزام برون‌مرزی دیگر هستند.

این در حالی است که با برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات 2018 هندبال زنان آسیا، حریفان تیم ملی هندبال بانوان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها مشخص شده‌اند و سه تن از بهترین‌های چند سال اخیر هندبال بانوان قم در ترکیب تیم ملی مقابل حریفان آسیایی قرار می‌گیرند.

امسال هفدهمین دوره مسابقات هندبال بانوان آسیا برگزار می‌شود و کشور ژاپن در شرق قاره کهن روزهای نهم تا هجدهم آذر ماه از تیم‌های شرکت کننده در این بازی‌ها پذیرایی می‌کند، در حالی که تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها با تیم‌های ژاپن، قزاقستان، استرالیا و نیوزیلند در گروه نخست هم‌گروه شده است.

این در حالی است که سایر تیم‌های شرکت کننده در گروه دوم این بازی‌ها، تیم‌های کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ، چین، سنگاپور و هند هستند و ملی‌پوشان هندبال کشورمان به همین دلیل در چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان تمرینات خود را برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال، چهارمین اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در ژاپن تا 24 مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود و در بین 25 بازیکن دعوت شده به این مرحله از اردو مرضیه افشاری، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی نمایندگان قم هستند.

این در حالی است که جای یکی از ملی‌پوشان با سابقه هندبال بانوان قم یعنی الناز قاسمی در این اردو خالی است،‌ زیرا قاسمی که سابقه زیادی در تیم‌های ملی دختران و بانوان ایران دارد، با مشکل آسیب‌دیدگی مواجه شده و دوران نقاهت را برای بازگشت به میادین طی می‌کند.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdciwwaq.t1ayq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما