شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 67684
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاندار قم:

خانواده در مدیریت بهینه مصرف آب نقش محوری دارد

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر اهتمام ویژه آحاد جامعه به صرفه جویی در آب گفت: خانواده ها در مدیریت مصرف آب نقش و سهم محوری و جدی دارند.
خانواده در مدیریت بهینه مصرف آب نقش محوری دارد
خانواده در مدیریت بهینه مصرف آب نقش محوری دارد
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی جمعه شب در «گردهمایی حامیان آب» در ورزشگاه شهید حیدریان قم، اظهار داشت: با توجه به شرایط آبی استان و کشور دقت در مصرف بهینه آب یک وظیفه همگانی است.
وی با قدردانی از برگزارکنندگان این همایش افزود: این برنامه برای فرهنگ سازی نسل جوان در استفاده بهینه از آب به عنوان مایه حیات بسیار مفید و موثر است.
وی با بیان این که همه باید توصیه ها و تذکرهای داده شده در این برنامه را به خوبی رعایت کنیم، افزود: همه افراد در سنین مختلف به موضوع مصرف درست آب توجه کافی داشته باشند، به نحوی که در این زمینه با یکدیگر رقابت نموده و قدر این نعمت که از همه نعمت های الهی بزرگ تر است را بدانند.
میزان مصرف سرانه روزانه آب برای هر شهروندی قمی 154 لیتر و حجم آب مصرفی این شهر به صورت میانگین در هر شبانه روز 300 هزار مترمکعب است.

همایش حامیان آب حاوی برنامه های شاد و متنوع از جمله سرود و نمایش های آموزشی ترویجی با هدف نهادینه کردن مصرف بهینه آب با حضور چهار هزار تن از دانش آموزان، اولیا و مربیان و به همت شرکت آب و فاضلاب، روابط عمومی استانداری، اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان این استان ترتیب یافت.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcayini.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما