شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 67704
منبع : خبرگزاری مهر

کسب ۳ مدال رزمی کاران قمی از مسابقات سبک سایوکان کشور

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از کسب ۳ مدال رزمی کاران قمی از مسابقات سبک سایوکان کشور خبر داد.
کسب ۳ مدال رزمی کاران قمی از مسابقات سبک سایوکان کشور
کسب ۳ مدال رزمی کاران قمی از مسابقات سبک سایوکان کشور
به گزارش قم نیوز علی یزدی اظهار داشت: تیم منتخب رزمی سبک سایو کان هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با مربیگری محمد بیگلری توانست در مسابقات قهرمانی کشور این سبک که در اصفهان برگزار شد ۳ مدال به دست بیاورد.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور ۱۸ تیم و ۲۶۵ شرکت کننده و در  ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد تنها مدال طلای کسب شده توسط تیم رزمی استان قم را ابوالفضل بیگلری رزمی کار نونهال قمی در دسته منهای ۳۰ کیلوگرم از آن خود کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: سهم تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ۲ مدال دیگر نیز بود به طوری که حمیدرضا نظری مدال نقره وزن منهای ۳۵ کیلوگرم نوجوانان و محمد حسن داودآبادی فراهانی مقام دوم وزن منهای ۴۰ کیلوگرم نوجوانان را به دست آوردند.

یزدی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: به مناسبت ایام گرامیداشت مقام خبرنگار، هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از تعدادی از خبرنگاران فعال ورزشی استان قم در نشریات و رسانه‌های آنلاین مختلف که در انعکاس فعالیت‌های هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اهتمام می‌ورزند تجلیل کرد.

وی عنوان کرد: این تجلیل در محل یک باشگاه ورزشی و در حضور هنرجویان رزمی برگزار شد و هر یک از خبرنگاران مدعو لحظاتی برای رزمی کاران صحبت کردند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcdo509.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما