دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 67819
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
شهردار منطقه دو قم:

رتبه نخست منطق دو از نظر توسعه فضای سبز

قم نيوز : شهردار منطقه دو قم گفت: 52 هزار اصله نهال در منطقه دو کاشته شده و سه هکتار نیز به سرانه‌های فضای سبز اضافه شده و از نظر ارزیابی عملکرد فضای سبز رتبه نخست را کسب کردیم.
رتبه نخست منطق دو از نظر توسعه فضای سبز
رتبه نخست منطق دو از نظر توسعه فضای سبز
به گزارش قم نیوز  رضا رحیمی با اشاره به پروژه‌های منطقه دو که همزمان با دهه کرامت به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: 9 کیلومتر باغچه سازی صورت گرفته که همزمان با دهه کرامت به بهره‌برداری رسید؛ 52 هزار اصله نهال هم در منطقه کاشته شد و سه هکتار نیز به سرانه‌های فضای سبز اضافه شد و از نظر ارزیابی عملکرد فضای سبز رتبه نخست را کسب کردیم، 705 هکتار فضای سبز در منطقه شامل بوستان شهری و جنگلی داریم همچنین 32 بوستان در منطقه وجود دارد که سرانه جنگلی فضای سبز 35 مترمربع و سرانه فضای سبز شهری حدود 3.2 مترمربع است.

شهردار منطقه دو قم با تاکید بر اینکه 20 هزار متر جدول‌گذاری در معابر اصلی و فرعی منطقه انجام شده است، خاطرنشان کرد: 500 میلیون تومان نیز در ایمن‌سازی معابر شامل نصب تابلوهای انتظامی، شناسایی، ایمنی، خط کشی معابر و... هزینه شد. 400 میلیون تومان نیز برای احداث و توسعه پل‌های فلزی معابر هزینه شده که در دهه کرامت این پروژه‌ها افتتاح شد.

رحیمی بیان کرد: همچنین 20 کیلومتر جدول‌گذاری معابر نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت که 3 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcaoani.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما