سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 67855
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

تلاش برای حل مشکلات بیمه خبرنگاران

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از پیگیری برای حل شدن مشکلات بیمه افرادی که به صورت تمام وقت در کار خبر در استان هستند، خبر داد.
تلاش برای حل مشکلات بیمه خبرنگاران
تلاش برای حل مشکلات بیمه خبرنگاران
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی امروز با اشاره به وضعیت خبر در استان قم اظهار کرد: خبر در این استان فرااستانی و فرامرزی است و به همین دلیل زحمات خبرنگاران قمی بروز بیرونی دارد.

وی ادامه داد: استان قم 290 نشریه مکتوب اعم از هفته نامه و روزنامه دارد، البته این عدد شامل رسانه‌های مجازی استان نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: برای ارتقاء علمی خبرنگاران در استان قم برنامه ریزی کردیم و در این راستا نخستین جشنواره مطبوعات در این استان در روز خبرنگار برگزار شد و شاهد استقبال گسترده خبرنگاران از این جشنواره بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: 170 خبرنگار با 790 اثر در نخستین جشنواره مطبوعات شرکت کردند، داوران این جشنواره از وزارت ارشاد بودند و این داوران، کیفیت آثار خبرنگاران قمی را بالا دانستند.

حسینی کاشانی، تعداد روزنامه‌های محلی استان قم را چهار روزنامه دانست و تصریح کرد: همچنین تعدادی از خبرگزاری‌های رسمی در این استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: امسال هیأت منصفه مطبوعات استان قم انتخاب شدند که این افراد نگاه ویژه ای به خبرنگاران دارند و به دنبال حمایت از اصحاب رسانه در استان قم هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که مشکلات بیمه افرادی که به صورت تمام وقت در کار خبر در استان هستند، را حل کنیم.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcamani.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما