چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 6792
حجت الاسلام زمانی تاکید کرد:

گستردگی بیداری اسلامی در سراسر گیتی

قم نيوز : قم نیوز: معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور گفت: موج دوم بیداری اسلامی که از سال گذشته آغاز شد پنج کشور دیگر اسلامی را در نوردید و در برخی از کشور‌ها هنوز هم ادامه دارد و موج سوم که بیداری میان مسلمانان در دیگر کشورهاست اکنون در جمهوری آذربایجان آغاز شده است و باید این موج بیداری اسلامی در تمام جهان گسترده شود.
گستردگی بیداری اسلامی  در سراسر گیتی
به گزارش قم نیوز، حجت السلام محمد حسن زمانی در همایش بررسی بیداری اسلامی در کشور آذربایجان که شامگاه سه شنبه در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با اشاره به موج بیداری اسلامی که در دنیا اتفاق افتاده است گفت: استکبار جهانی برای مقابله با این انقلاب، توطئه‌های زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها ایجاد فساد اخلاقی در این کشور‌ها برای به بدبختی کشاندن و بیچاره کردن ملت‌ها است.

وی افزود: فساد اخلاقی طلیعه و آغاز برای نابودی یک کشور است و همان گونه که در قرآن اشاره شده است اگر ملتی به فساد کشیده شود بر اساس سنت الهی نابود می‌شود.

سکوت در مواردی، مشارکت در گناه محسوب می‌شود
معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور بیان داشت: پیامبر می‌فرمایند: هرگاه فسادی در جامعه بخواهد شکل بگیرد عالمان باید فریاد بزنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی یورو ویژن در کشور آذربایجان گفت: طلبه‌ها و عالمان چه اهل جمهوری آذربایجان و چه غیر باید فریاد بزنند و از این ننگ جلوگیری کنند زیرا که گاهی در مواردی سکوت در برابر گناه مشارکت در گناه محسوب می‌شود.

بیداری اسلامی باید در سراسر گیتی گسترده شود
زمانی اظهار داشت: موج اول بیداری اسلامی در کشور‌های همسایه عراق و افغانستان رخ داد و اسلام ناب محمدی فضای این ۲ کشور مجاور ما را روشن کرد.

وی افزود: موج دوم بیداری اسلامی که از سال گذشته آغاز شد پنج کشور دیگر اسلامی را در نوردید و در برخی از کشور‌ها هنوز هم ادامه دارد و موج سوم که بیداری میان مسلمانان در دیگر کشورهاست اکنون در جمهوری آذربایجان آغاز شده است و باید این موج بیداری اسلامی در تمام جهان گسترده شود.

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا پرچم لااله الا الله در کل زمین به احتزاز درآید لذا شما طلاب و سربازان امام زمان باید با تجهیز علمی و تبلیغات دینی خود را برای رویارویی و نبرد سنگین علمی و فرهنگی با استکبار آماده کنید.

زمانی افزود: دیدگاه ما صلح و محبت نسبت به همه بشر است و محبت ما ایجاب می‌کند هر چه می‌دانیم به مردم دنیا ارائه دهیم و در این قضیه کوتاه نخواهیم آمد و تا زمانی که کسی به ما حمله نظامی نکند به رویارویی نظامی دست نخواهیم زد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.1dviw6de0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما