شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 68019
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتسال؛

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از سد آذرخش هرمزگان گذشت

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیداری از لیگ برتر فوتسال از سد آذرخش هرمزگان گذشت.
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از سد آذرخش هرمزگان گذشت
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از سد آذرخش هرمزگان گذشت
به گزارش قم نیوز هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه به پایان رسید و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با پیروزی قاطع خانگی برابر آذرخش بندر عباس به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

شاگردان حسین صبوری در تیم سوهان محمد سیمای قم در این بازی که شامگاه جمعه در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد توانستند ۶ بر یک پیروز شوند و با کسب این برد با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول بایستند.

سرخپوشان سوهان محمد سیما در این بازی در نیمه نخست ۵ بر یک برنده به رختکن رفتند و در نیمه دوم یک گل دیگر هم به ثمر رساندند. ناصر اطمینان ستاره این بازی بود که با به ثمر رساندن ۳ گل هت تریک کرد و محسن شنوفی، روح الله ایثاری و بازیکن حریف، دیگر گلزنان تیم سوهان محمد سیمای قم بودند.

این پیروزی اولین برد خانگی سوهان محمد سیما بود و تعداد پیروزی‌های این تیم در فصل جدید را به عدد ۳ رساند. بدین ترتیب نماینده فوتسال قم از ۶ بازی خود صاحب ۳ برد و ۳ مساوی است و با ۱۲ امتیاز و ۴ امتیاز کمتر از تیم گیتی پسند اصفهان در رده دوم قرار دارد.

دیدار تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و آذرخش هرمزگان به دلیل ناهماهنگی‌های موجود در حضور آمبولانس و سپس تأمین امنیت بازی توسط نیروی انتظامی با حدود ۳۰ دقیقه تأخیر آغاز شد.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در محل برگزاری این بازی حاضر شد و نیمه اول این بازی را از نزدیک تماشا کرد.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdnz09.yt0jf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما